לעשות כסף מהבית מבלוג פופולארי

לעבוד מהבית ולעשות כסף מבלוג
אחת השיטות להרוויח כסף מהבית היא באמצעות בניית בלוג פופולרי. ללא כל ספק, בלוג פופולרי עשוי לעשות הרבה מאוד כסף מהאינטרנט. בלוגים הם חינם, ואין אתה נדרש לשלם אף לא שקל אחד. אתה לא צריך לקנות דומיין, אתה לא צריך לקנות אחסון, ואין לך הוצאות כלשהן. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להשתמש בזמן שלך, ובידע שלך כדי לבנות בלוג פופולרי ומצליח שעושה כסף מהבית. אתה לא חייב להיות עיתונאי כדי לכתוב בלוג, כמעט כל אחד יכול להקים בלוג משלו, ולהתחיל להרוויח ממנו. ועוד דבר, אתה ממש לא חייב להבין בהקמת אתרים. להקים בלוג זה קל ופשוט. יחד עם זאת הבלוגים של היום הפכו להיות מאוד משוכללים, הם מאפשרים לפרסם רשומות באופן אוטומטי, הם מראים לך סטטיסטיקות של תנועת גולשים, כמה אנשים הגיעו אל התכנים שלך, ואיזה מהתכנים הם הפופולריים ביותר, הם מראים לך מאיזה מדינות הגיעו הגולשים. (כן, תתפלא לגלות שמגיעים מכל מיני מדינות) כמעט בכל יום גולשים אל הבלוג שלי עשרות אנשים מארה''ב, וכל הזמן מגיעים אנשים מכל מיני מדינות ברחבי העולם, שאני תוהה איך הם הגיעו לבלוג. כיום, עם שירות התרגום של גוגל, מאוד ייתכן שיגיעו גולשים  מאנגליה, או מגרמניה לאתרים ישראליים, ויבצע תרגום של הפוסט מעברית לאנגלית, ויקראו ואת המאמרים שאתה כתבת.


תקפיד שהבלוג שלך באמת יספק מידע איכותי, מידע שיעזור לאנשים, ישפר את חייהם, ויסייע להם להשיג את המטרות שלהם. אחרת, בשביל מה פתחת בלוג? אם זה יומן אישי, אז בסדר, אני מבין אותך, אתה כותב את הדברים לעצמך, אבל אם אתה כותב בשביל אחרים, ואתה מעוניין שאנשים אחרים יקראו וירוויחו ממה שהם קוראים, עליך לכתוב דברים מעניינים ומועילים. אחת העצות הטובות שאני יכול לייעץ לך בכתיבת תכנים הוא שתחלק את המאמר שלך לפסקאות, ממש כפי שכתוב מאמר זה. החלוקה לפסקאות הופכת את התוכן לקריא יותר, קולח יותר, ומובן יותר לגולש. החלוקה לפסקאות צריכה להיות הגיונית, והיא אכן מעניקה הגיון פנימי למאמר הכתוב.


אם אתה מוצא שזה קשה עבורך לכתוב תכנים לבלוגים ולאתרים שלך, אתה יכול לשלב בתוך התכנים המקוריים שלך, מאמרים מתוך אתרי מאמרים, אשר מאפשרים לך באופן חוקי לגמרי לפרסם את התכנים הללו באתר שלך. רצוי שהתמהיל יהיה עד 20 אחוזים. כלומר על כל עשרה עמודי תוכן מקוריים שלך, אתה יכול לפרסם שני עמודי תוכן הלקוחים מתוך אתרי מאמרים. מה שזה עושה בשבילך, זה מגדיל את הנפח של האתר שלך, ומגדיל את תנועת הגולשים אל האתר שלך. היתרון בלהרוויח מבלוג הוא שמדובר בעבודה מהבית האולטימטיבית עבורך.