הצעות לא לגיטימיות לעבודה מהבית - היזהר מהונאה

אל תשלם כדי לעבוד מהבית
בשעה שיש מיליוני אנשים בעולם שעובדים מהבית ומתפרנסים היטב, הרי שיש כאלה שמנסים לנצל את ההייפ ואת הגל של העבודה מהבית על מנת לעשות רווחים מהירים על חשבון אנשים תמימים. זוהי הסיבה שאני מזמין אותך לקרוא את הדברים הבאים. שים לב היטב כאשר אתה מחפש עבודה מהבית. אני רוצה להזהיר אותך כאן ועכשיו לגבי אתרי אינטרנט אשר מציעים לך הצעות עבודה אטרקטיביות, וכאשר אתה נרשם אליהן אתה נדרש לשלם סכום כסף. בשעה שיש בשוק הצעות אמיתיות וכנות לעבוד מהבית ולהרוויח, הרי שיש אתרים שכדאי מאוד להיזהר מפניהם.

אתרים אלה מבטיחים לך הרים וגבעות, הם אומרים שמדובר בהזדמנות מעולה, שחבל להפסיד, ושאתה יכול להרוויח הרבה מאוד כסף. למעשה הם מציגים לך סכומים שמרתקים את דמיונך ואתה עלול בקלות להיסחף, להירשם לאתר, לשלם את הסכום שהם מבקשים (הם קוראים לזה דמי הרשמה), ולהמתין לעבודות מהבית שהם יספקו לך, רק כדי להתאכזב אחר כך, ולהבין שעבדו עליך, וניצלו לרעה את מצבך הכלכלי, ורצונך ליצור לעצמך הכנסה נוספת מהבית. עליך לדעת שאין מקום עבודה לגיטימי שמבקש מהעובד שישלם לו כסף. האם במקום העבודה הנוכחי שלך, ביקשו ממך שתשלח להם כסף כדי שהם יעסיקו אותך? בוודאי שלא. אם תפעל על פי העיקרון הזה, אז אתה תמיד תהיה מוגן בפני הצעות נלוזות שכאלה.

אם נתקלת באתרים בנוסח, בוא למלא מעטפות מהבית, ולהרוויח, תחשוב שוב. מי צריך שתמלא בשבילו מעטפות. זה לא נשמע לך מופרך? וגם אם כן, הרי זאת עבודה שכל ילד קטן יכול לעשות, אז מדוע שישלמו לך את הסכומים האסטרונומיים שהאתר מבטיח? כולנו יודעים שכסף לא קוטפים מהעצים, והאתרים הללו מנסים להציג לך מצג שווא שהכסף זורם אל הכיס שלך בקלי קלות, ללא כל מאמץ. רק תמלא כמה מעטפות והנה הרווחת אלף דולר מהבית. האם נתקלת בהצעות להיות קונה מסתורי? כל מה שאתה צריך לעשות הוא לקנות מוצרים בחנויות שונות ולתת ביקורת על החנויות הללו. כל הכסף שתשלם בקניות יוחזר לך (בטח, בחלום הלילה).


אולי גם נתקלת באינטרנט במכתבי שרשרת שאומרים לך לשלוח כסף לאנשים שמופיעים ברשימה, ואז תהיה רשאי להוסיף את שמך לרשימה. הם טוענים שהמכתב ירוץ, ואתה תיכנס לרשימת האנשים שמקבלים כסף, כך שבשלב כלשהו, תשב בבית, והמעטפות עם הכסף לא יפסיקו להגיע אליך וימלאו עד אפס מקום את תיבת הדואר שלך. אל תהיה תמים, זוהי הונאה, אל תשלח כסף! האנשים שעושים זאת דואגים לכך שתמיד הכסף יישלח אליהם ורק אליהם, הם לא יוסיפו את שמך לרשימה של האנשים שמקבלים כסף. בסך הכול זהו מכתב שרשרת המבוסס על עקרון הפירמידה. למעשה, בכל פעם שאתה מזהה משהו שקשור לשיטת הפירמידה, כדאי לך לברוח כמה שיותר מהר. אגב החוקיות של הדבר הזה מוטלת בספק.