לפרסם את העסק מהבית ולהרוויח יותר

לפרסם ולהרוויח יותר
הפרסום הוא כלי חזק ביותר שעשוי לגרום לך להרוויח הרבה יותר ממה שאתה מרוויח כיום. כל עסק זקוק לפרסום. בכל פעם שמושק לשוק חטיף חדש הוא מלווה במסע פרסום גדול בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות, ובאינטרנט. אם הגדולים משתמשים בפרסום על מנת לקדם את עסקיהם, גם אתה בתור אדם שעובד מהבית צריך להשתמש בפרסום על מנת לקדם את העסק שלך מהבית. הפרסום מכיל בחובו פוטנציאל גדול, זהו כלי רב עוצמה. כאשר זמר שר בהופעה גדולה בפני קהל יש לו את הקול שלו, אך הקול שלו לבדו אינו מספיק. הוא משתמש במערכת הגברה, ברמקולים, מגברים ומיקרופון על מנת להגדיל ולהעצים את קולו כדי שיהדהד באולם כולו. כך גם פועל הפרסום, הוא מגביר את העסק שלך, כפי שמגבירים את קולו של הזמר באמצעות מערכת הגברה משוכללת.

אם אתה מעוניין בפרסום מעולה אשר יגביר את החשיפה של העסק שלך מהבית, למד כל מה שאתה יכול אודות גוגל אדוורדס, זוהי אחת מתוכניות הפרסום האפקטיביות ביותר הקיימות באינטרנט. פרסום זה פונה לאנשים שמבצעים חיפוש בגוגל כדי למצוא מידע שמעניין אותם. ובינינו, מי כיום מקליד כתובות אינטרנט של אתרים, רוב הגולשים מבצעים חיפוש מתוך שורת החיפוש של גוגל. אתה יוצר מודעת מילים המורכבת מארבע שורות. השורה הראשונה היא שורת הכותרת אשר מופיעה גדולה יותר ומובלטת יותר משלוש השורות הבאות. זאת צריכה להיות השורה החזקה ביותר במודעה שלך ולהעביר את המסר העז ביותר. השורה הרביעית מכילה כתובת אינטרנט, ואילו שתי השורות האמצעיות מכילות את "הבשר" של המסר שאתה רוצה להעביר במודעת הפרסום שלך. בוא נתבונן על דוגמה. נניח שהקמת עסק מהבית אשר מספק שירותי קידום אתרים. עכשיו, תאר לעצמך שכל מי שמבצע חיפוש בגוגל למונח, קידום אתרים, או איך לקדם את האתר, מופיעה לנגד עיניו מודעת הפרסום שלך. המודעה הזאת עשויה למשוך עבורך הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים, אשר חלקם יהפכו ללקוחות ממשיים, אשר ישכרו את שירותיך וישלמו במיטב כספם.


דוגמה נוספת, נאמר שאתה יודע לנגן בגיטרה, אתה מקים לך עסק מהבית ללימודי גיטרה. בכל פעם שמישהו מחפש בגוגל, לימודי גיטרה או שיעורי גיטרה, תופיע המודעה שלך בעמוד גוגל, בתוצאות הקישורים הממומנים. כמה לקוחות אתה חושב שתהיה מסוגל להשיג מפרסום ממוקד שכזה? אגב במקרה זה, יהיה חכם להוסיף בגוף המודעה את המיקום בו אתה נמצא, אם אתה מתגורר בתל אביב, הרי שאתה מחפש לקוחות מתל אביב ומהסביבה, ולא לקוחות מבאר שבע או רמת הגולן. לכן אתה יכול לנסח כותרת משהו כמו: שיעורי גיטרה בתל אביב.