עבודה מהבית ועשיית כסף מהבית

עבודה מהבית ועשיית כסף מהבית,  זה עשוי להישמע מאוד אטרקטיבי, וזאת בעצם מטרת אתר זה ללמד אותך כיצד לעשות זאת, איך להרוויח כסף מהבית, בעבודה מהבית עצמו, בשעה שאתה משתמש במחשב שלך ובחיבור לאינטרנט. למרות שהאתר נקרא עבודה מהבית, יהיו אנשים רבים שיבצעו את העבודה הזאת ממקומות אחרים, שנוח להם וכיף להם לשהות בהם. אנשים רבים כיום מחזיקים מחשב נייד, ויכולים לעבוד כמעט מכל מקום שמתחשק להם. זה יכול להיות בגן פורח ציבורי, לצל האילנות, או בבית קפה, זה יכול להיות אפילו מחוף הים. אנשים כיום לוקחים את המחשב הנייד ומבצעים את העבודה מהיכן שכיף להם וטוב להם.


אתר זה מתרכז בשיטת שיווק שנקראת אפיליאייט, כלומר תוכנית שותפים, ומתמקד באתר השותפים הגדול בעולם הנקרא קליקבנק, או באנגלית ClicBank. כדי להרוויח כסף בתוכנית שותפים נחוץ להשקיע בלימוד, בידע ובעבודה מעשית. זה לא שאתה משקיע 10 דקות והכסף לא מפסיק לזרום אליך, ההשקעה היא לאורך זמן, ובדרך כלל, אלה שיש להם את הסבלנות ואת ההתמדה, הם האנשים אשר גם מצליחים להרוויח כסף בעבודה מהבית (או מכל מקום אחר שיבחרו לעבוד ממנו).



כמובן שהמטרה האולטימטיבית היא להפוך את כל העניין לאוטומטי, כך שההכנסה תהיה הכנסה פאסיבית, כמעט ללא התערבות מצידך, או ליתר דיוק- התערבות מינימלית מצידך. אפשר לומר שבתחילת הדרך אתה דומה לאותו פועל ייצור שעושה הכל במו ידיו, הוא עובד שעות ארוכות, מכיוון שכל פעולה בתהליך הייצור צורכת זמן רב,אבל ככל שהוא מתמחה בעניין, הוא מוצא דרכים להפוך את הפעולות לאוטומטיות, כך שבסופו של דבר כל מה שנותר לו הוא להגיש את החומר למכונה, ולהשגיח עליה שהיא עובדת נכון. במילים אחרות, לנהל אותה.



אז ממש כמו בחיים האמיתיים לפני שאתה הופך להיות מנהל, אתה צריך קודם קצת להיות קצת עובד פשוט, כך גם בחיים הוירטואליים ברשת. אני ראיתי את זה כבר מהרגע הראשון, שלא היו לי רווחים בכלל. אני זוכר את הדולר הראשון שהרווחתי, איך כל כך שמחתי למראה הדולר הבודד הזה שחייך אליי מהחשבון שלי. אבל הדולר הזה הזמין אליו עוד דולרים, וככל שהרווחתי יותר, כך באו עוד ועוד דולרים. אתה מבין, בדרך כלל בחודש הראשון, בחודש השני, אפילו השלישי, כמעט ואין רווחים. וזה שלב קשה, מכיוון שאתה צריך להמשיך ולהשקיע, להמשיך ולעבוד, בשעה שאתה לא רואה תוצאות.

אני זוכר, איך אחרי חודשיים של עבודה קשה ומאומצת בשעות הפנאי שלי, חשבתי לעצמי, בשביל מה אני עושה את כל זה? הרי זה ממש לא שווה את ההשקעה, הנה אני עובד כבר חודשיים, בכל רגע פנוי שיש לי, ואין רווחים. אולי להפסיק עם זה וזהו, עלו במוחי מחשבות שכל הסיפור הזה של לעשות כסף מהבית, ולעשות כסף מהאינטרנט הוא סתם סיפור דמיוני, אולי איזשהו הייפ חסר תוכן אמיתי. אבל בהמשך הרווחים השתפרו, פתאום נכנסו 5 דולר ביום, למחרת, עוד 9 דולר, ופתאום חיכתה לי הפתעה נאה – עוד 16 דולרים שלמים. ועשרות הדולרים הללו בכל יום הגיעו דווקא בתקופה שכבר הפכתי את כל העניין לאוטומטי, וכמעט שלא התערבתי בדברים. המערכת כבר עבדה מעצמה כמעט ללא מגע יד, חוץ מפיקוח, ממש כמו שמנהל חברה מפקח ומנהל, לא עשיתי דבר מעבר לזה, והכסף זרם פנימה. בכל יום עוד ועוד דולרים, זה כבר לא היה דולרים בודדים ליום, וכאן המפנה הגדול מתחיל.