לעבור דירה ולעבוד מהבית

 לעבוד מהבית
אני רוצה לספר לך איך בחור בשם רועי התחיל לעבוד מהבית, ובפעולה אחת חכמה הכניס לחשבון הבנק שלו עוד מיליון שקלים. מה הקשר בין לעבור מקום מגורים לבין עבודה מהבית? ובכן, אם פיתחת לך עסק אשר מוציא פרנסה יפה מהבית, עסק כזה שאתה מפעיל אותו ממקום מגוריך, הרי שיש ברשותך נכס חשוב. ישנה שיטה מעולה להגדיל אפילו עוד יותר את חשבון הבנק שלך, ואנו נדבר על כך בהמשך. רועי עבד במשך 11 שנה בחברת הייטק, אך בעקבות משבר הסאב פריים פוטר מעבודתו . בהתחלה הוא היה אובד עצות. אך לבסוף הבין שייתכן שנפלה לידיו הזדמנות נדירה. היה לו זמן חסד, מכיוון שהוא קיבל פיצויים בסכום הקרוב למאתיים אלף שקלים, וגם היו לו עוד שלוש מאות אלף שקלים שהוא חסך ברבות השנים. בנוסף לכך היתה לו זכות לקבל דמי אבטלה למשך שישה חודשים.

כל זה הותיר לו מרווח נשימה, ואפשרות סוף כל סוף לנסות ולהריץ עסק משלו בעצמו, ולהיות הבוס של עצמו. רועי תמיד שאף לעצמאות כלכלית. הוא הבין שכאשר הוא מייצר לעצמו את ההכנסה, אז הוא מחוסן בפני פיטורין ושינויים קיצוניים במשק. כבר שנים שרועי חושב על הקמת עסק מהבית, והוא כבר בדק בעבר אפשרויות,למד כיצד להקים אתרים ולקדם אותם במנועי החיפוש. הוא למד אודות תכניות שותפים באינטרנט, שיפר את האנגלית שלו ושכלל אותה ממש לרמת שפת אם. הוא נרשם לאתר קליבנק, והתחיל לשווק מוצרים באינטרנט. תוך כדי התהליך הוא למד עוד ועוד דברים חדשים. התהליך לקח זמן, ובהתחלה זה נראה לו שהוא לא מתקדם לשום מקום כי הרווחים לא הגיעו, אבל יום אחד הוא ראה שנכנסו לחשבון שלו 29$ אלה היו הדולרים הראשונים וזה שימח אותו מאוד. בהמשך הוא התחיל לעבוד עם אתר איביי קנה ומכר מוצרים ברווח. בשיחה האחרונה שהיתה לי עם רועי לפני כחודש, הוא סיפר לי שכיום הוא עושה בכל חודש בין שלושת אלפים לארבעת אלפים דולר. אף על פי שהסכום הזה הוא פחות ממה שהוא הרוויח בעבודתו כשכיר בהייטק, הרי שכיום הוא הרבה יותר מרוצה.



אבל רועי מצא פתרון איך להגדיל את חשבון הבנק שלו אפילו עוד יותר. רועי התגורר בתל אביב בדירה מאוד יפה שערכה נאמד בשני מיליון שקלים. רועי מכר את דירתו בתל אביב. הוא מצא בית פרטי, בית קרקע . הבית הזה היה אפילו יותר גדול מהבית הקודם שלו בתל אביב, יש בו שמונה חדרים. מטבח גדול ומרווח, שני חדרי שרותים, והכל בפחות ממיליון שקלים. למעשה הוא שילם רק 950,000 שקלים. איך זה יכול להיות? רועי פשוט עבר להתגורר בכפר, הוא עבר לרמת הגולן. מכיוון שאת העבודה שהוא מבצע ניתן לעשות מכל מקום, הרי שהוא הבין שאין טעם להמשיך ולהתגורר בדירה יקרה בלב תל אביב. בעבר היה חשוב לו להתגורר בתל אביב מכיוון ששם שוכנים המשרדים של החברה בה עבד, אך כיום אין לזה כל חשיבות. מעבר לכך, אשתו וילדיו של רועי מאוד מרוצים. יש להם איכות חיים, ובית גדול עם חצר. ועוד דבר, חשבון הבנק של רועי גדל בעוד מיליון שקלים.