הירשם ותתחיל לעבוד מהבית

לאחר שבחרת תחום שבו אתה מתעניין ומעוניין לקדם מוצרים, ובחרת את המוצרים שאתה מעוניין לקדם בתחום זה, כבר יש לך מושג מהו אתר clickbank ומהי תוכנית שותפים, זהו הזמן להירשם לאתר ולהתחיל לעבוד מהבית. מכיוון שכדי שתוכל להתחיל לשווק את המוצרים ולקבל תמורתם עמלות מאתר קליק בנק, עליך להיות רשום לאתר



שים לב, בעת ההרשמה בשדה *Payee Name: עליך למלא את שמך ושם משפחתך האמיתיים. זה חשוב מאוד מכיוון שהצ'ק שתקבל יהיה לפקודת מה שכתוב שם. כך שאם תמציא שם פיקטיבי, כאשר יגיעו אליך צ'קים מקליק בנק, תגלה שאתה לא יכול לפדות אותו, מכיוון שהצ'ק אינו על שמך. לעומת זאת, בשדה Account Nickname – אתה יכול למלא שם פיקטיבי. זהו כינוי המוכֵר שלך, שצריך להיות בנוי מ 5-10 תווים (ניתן להשתמש באותיות ומספרים)


האתר יחולל עבורך את סיסמת הכניסה ל ClickBank , והסיסמה היא Case Sensitive כלומר הסיסמה תכלול אותיות קטנות ואותיות גדולות, וצריך להתייחס לאותיות גדולות וקטנות.


לאחר שנכנסת לחשבון בתור affiliate שים לב שאינך צריך למלא את העמודים של
My Site, My Products, My Images pages
מדוע לא למלא את העמודים הללו? מכיוון שהעמודים הללו מיועדים ליצרן, לבעל המוצר עצמו.


לאחר שנרשמת זה הזמן להיות שותף בקידום מוצרים, ולהירשם למוצר/ים שאתה מעוניין לקדם. בחלון הראשי של האתר הקש על Marketplace ואתר מוצרים לפי מילות מפתח, או לפי אפשרויות החיפוש המובנות.
לאחר שמצאת ואיתרת את המוצר שאתה מעוניין לשווק, הקש על Promote, יופיע חלון שבו תמלא את הכינוי שלך בקליק בנק (שם המוכר שלך) הקש על Create. עכשיו המערכת תייצר עבורך לינק ייחודי למוצר שמכיל את הקוד המזהה שלך, כך שכאשר מישהו ירכוש את המוצר דרכך, המערכת תדע לזהות את המכירה ולזכות את חשבונך בכסף. זה בעצם  ייצור את ה Hoplink הייחודי שלך למוצר הזה, הן בפורמט רגיל והן בפורמט של HTML. אתה יכול לשנות את הלחצן של “Click Here!”  בכל טקסט אחר שתיבחר, כמו למשל,
 “Check out this great product I found!”
עכשיו אתה מוכן ומזומן לקדם את ה – Hoplink שלך.