עבודה מהבית בצילום מסחרי

דרך נפלאה לעבוד מהבית ולהרוויח כסף מתחביב היא להקים עסק קטן לצילום מסחרי. אנו חיים כיום בתקופה שבה הפרסום נמצא בכל מקום. אנו יושבים בסלון וצופים בטלוויזיה והפרסומות שם. מאזינים לרדיו, והפרסומות שם. יוצאים החוצה והפרסומות מככבות בשלטי חוצות בעיר. אפילו אם אנו נוסעים באוטובוס, אז כבר ממתינות לנו פרסומות בתחנת האוטובוס. הפרסומות נמצאות באינטרנט, בפייסבוק, באתרים, בעיתונים, ואיפה לא?
עבודה מהבית בצילום
אם צילום זה דבר שמעניין אותך, ואתה נהנה לצלם אנשים, נופים ואובייקטים, ייתכן שאתה מחזיק ברשותך את הכרטיס לעבודה מהבית ולהכנסה נוספת. תזדקק למצלמה איכותית ומקצועית, ואם אתה לא מספיק מיומן בצילום, אז קורס קצר ישפר פלאים את מיומנויות הצילום שלך. אתה יכול להציע בוק צילומים עבור מתחילים המעוניינים להיות שחקנים דוגמנים ודוגמניות. לצלם כל אחד יכול בטלפון הנייד שלו, או במצלמה פשוטה שעולה 740 שקלים, אבל צילום אמנותי, צילום איכותי במצלמה יקרה שמניבה תוצאות מדהימות, זה כבר לא כל אחד יכול לעשות.


מרבית העבודה מהבית היא העבודה השיווקית, הקמת אתר אינטרנט עם עבודות הצילום שלך לדוגמה, עבודה של שיווק למשל באמצעות פייסבוק. כאשר יש לך אתר המציג עבודות צילום יוצאות מן הכלל, אז זה כרטיס הביקור הטוב ביותר שאתה יכול להציג. פרסום ממוקד באינטרנט יביא לקוחות שזקוקים לצילום היישר אל האתר שלך, ואם העבודות שלך מספיק מרשימות, הם יתעניינו לשכור את שירותיך. היתרון שלך על פני צלמים מקצועיים, שזוהי כל פרנסתם, הוא שאתה מתחיל בעבודה במשרה חלקית, כלומר יש לך כבר מקור פרנסה אחד, ואתה מבצע את עבודת הצילום כהכנסה נוספת. מסיבה זו אתה יכול להתחרות במחירים ולספק ללקוחות שירות מעולה במחיר שווה לכל כיס, ולא אלפי דולרים כפי שגובים חלק מהצלמים המקצועיים. עם הזמן, ובהדרגה, אתה בהחלט יכול להפוך את התחביב הזה לפרנסה במשרה מלאה.


דרך נוספת להרוויח מצילומים איכותיים בעבודה מהבית, היא פשוט למכור את עבודות הצילום שלך לאתרי אינטרנט המספקים שירותי תמונות ללקוחות. אני יכול לומר לך ממקור ראשון, שאני בעצמי לפעמים רוכש בכסף תמונות, המתאימות לתכנים באתרים שלי. אתה מבין, כיום האינטרנט כל כך מפותח, מיליוני עמודי אינטרנט חדשים עולים לאוויר מדי יום, ומנהלי האתרים הללו זקוקים לתמונות לעמודי התוכן שלהם. אם מישהו סתם לוקח תמונה שהוא מצא באינטרנט, אז הוא מפר זכויות יוצרים ועלול לשלם על כך ביוקר, לכן בעלי אתרים תמיד מעדיפים לשלם מספר דולרים תמורת שימוש בתמונה שמתאימה להם.


ישנם אתרים שאתה יכול להעלות אליהם את התמונות שלך, ובכל פעם שמישהו יעשה בהם שימוש אתה תקבל כסף לחשבון שלך. כאשר אתה יוצר לך מאגר הולך וגדל של תמונות, אתה עשוי להרוויח מכך כסף טוב. אתה יכול להיכנס לאתר זה  http://www.istockphoto.com/sell-stock-photos.php  להירשם בחינם, להעלות תמונות ועבודות שלך ולהתחיל להרוויח. אבל האתר הזה הוא רק דוגמה אחת, אתה יכול להעלות את התמונות שלך למספר אתרים מסוג זה ולהגדיל את הרווחים שלך באופן ניכר. באתר זה למשל http://www.jupiterimages.com/ מוכרים תמונות במחירים של 35$ עד 500$ לתמונה אחת.

עבודה מהבית - סודות ההצלחה כאפיליאט 

לעבוד  מהבית בכיף ולמשוך כסף מהאינטרנט