אסטרטגיה שיווקית בעבודה מהבית


אסטרטגיה לעבודה מהבית
 אם אתה רוצה לייצר לעצמך הכנסה נוספת באמצעות עבודה מהבית, הרי שעליך לפתח לעצמך אסטרטגיה שיווקית. בשלב זה עליך לקבל את ההחלטה הראשונה, האם אתה רוצה ויכול לפתח מוצרים ושירותים משלך, או שאתה מעדיף לשווק מוצרים מוכנים של יצרנים קיימים בשוק? אם אתה חדש בתחום הזה, ייתכן שתרצה לשקול להירשם לאחת מתוכניות השותפים הקיימות, ולפרסם באתר שלך את ההצעות הטובות ביותר, אשר לדעתך עשויות להועיל לגולשים באתר. אם אתה מסוגל לכתוב באנגלית ברמה גבוהה מאוד, מומלץ לך מאוד ללמוד את אתר clickBank. כאן באתר הזה ממש תמצא המון אינפורמציה אודות אתר קליק בנק , והסבר איך ניתן להרוויח אלפי דולרים באמצעותו. היתרון הגדול בעבודה עם קליק בנק, הוא שאתה פונה לקהל רחב מאוד של לקוחות. יתרון נוסף הוא שיש להם מוצרים שמאפשרים רווחים מתמשכים.

אם למשל אתה מפנה לקוחות להירשם לאתר חברים, הרי שאתה מקבל בכל חודש במשך 12 החודשים הבאים, סכום כסף. כלומר, אתה הפנית את הלקוח פעם אחת, והנה אתה מרוויח עמלות למשך כל השנה. מצד שני, אם האנגלית שלך היא בינונית, אז אתה עדיין יכול להירשם לאתרי שותפים ישראליים.

דבר נוסף שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה קובע את האסטרטגיה שלך, הוא מספר מקורות ההכנסה. עליך לשאוף לבנות לעצמך כמה מקורות הכנסה, ולא להסתמך על מקור אחד. אני אתן לך דוגמה, אני מפעיל מספר אתרים בנושאים שונים, כך שאם אתר אחד מפסיק להרוויח בתקופה מסוימת, אז עדיין יש לי את האתרים האחרים שעושים עבורי כסף. כמו כן, אני רשום גם לאתר סקרים, ומרוויח משם עוד כמה מאות שקלים. יש לי בלוג בתפוז שמכניס בכל חודש בין 100 ל 200 שקלים. יש לי תיק השקעות טוב שמכניס לי תשואה של מאות שקלים בכל חודש. ויש עוד כמה מקורות הכנסה. כל הזמן אני שואף להגדיל את מעגל מקורות ההכנסה שלי. אף על פי שאם מסתכלים על מקור אחד בלבד, זה נראה מעט, הרי שכאשר מאגדים את כל המקורות ביחד, ניתן להגיע להכנסה נוספת יפה מאוד. לעולם אל תסמוך על מקור הכנסה אחד בלבד, מכיוון שאם הוא יתייבש תישאר בלי הכנסות.


אולי אתה חושב שאתה זקוק לאתר יוקרתי שנראה מיליון דולר. אני רוצה לומר לך שאין לזה קשר ישיר להצלחה של אתר. באינטרנט בסופו של דבר התכנים מדברים בעד עצמם. הגולשים לא מחפשים איזשהו עיצוב מדהים, הם מחפשים תוכן טוב, הם מחפשים מידע. זה כמובן לא יפריע אם יהיה לך אתר מעוצב יפה, אבל זה לא הדבר החשוב ביותר. אתר עם עיצוב סביר, בהחלט יספק את הסחורה. קבע לך תוכנית עבודה שנתית. תוכנית העבודה צריכה לכלול את היעדים שלך והמטרות שאליהם אתה רוצה להגיע תוך 12 חודשים.



דבר נוסף שאתה מוכרח לכלול באסטרטגיה השיווקית שלך, הוא קמפיין מאמרים. כתוב סדרת מאמרים אינפורמטיביים הקשורים לנושא בו עוסק האתר שלך. כל מאמר צריך להיות בהיקף של לפחות 300 מילים. שגר את המאמרים הללו אל אתרי מאמרים. אל תשלח מאמרים מועתקים מתוך התכנים של האתר שלך, התכנים צריכים להיות מקוריים וייחודיים.