עבודה מהבית במכירת מוצרים

איך ניתן לעבוד מהבית במכירת מוצרים ולעשות הרבה כסף? זהו מודל מוכר ידוע, אשר גרם להרבה מאוד אנשים להתעשר. המודל העסקי הנפוץ ביותר הקיים עוד מימי קדם הוא מודל של מכירת מוצרים. אדם קונה סחורה כלשהי במחיר X שקלים ומוכר אותה במחיר X פלוס Y שקלים. כמובן שמעבר להפרש בין מחיר הקנייה למחיר המכירה, יש הוצאות נוספות בדרך, של דמי שכירות, אחזקה, חשבונות טלפון מים חשמל ועוד ועוד. אבל מה אם המוצר שאתה מוכר בכלל לא עולה לך כסף? דמיין לעצמך שאתה מוכר מוצר במחיר של 99 שקלים, אבל אתה לא משלם עליו אגורה אחת. איך זה יכול להיות? זה יכול להיות אם מדובר במוצר אינפורמציה, ואתה הוא זה שיוצר בעצמך את המוצר הזה.
עבודה מהבית ביצירת מוצרי אינפורמציה
לארוז מוצר אינפורמציה זה לא דבר שעולה כסף, פשוט הופכים את עמודי הוורד שכתבנו וערכנו לקובץ PDF ודי בקלות ובחינם הופכים אותם למוצר אינפורמציה שניתן למכור ולעשות כסף ממנו. זהו מודל שמשמש הרבה אנשים כיום בעולם בעשיית כסף בעבודה מהבית. אנו חיים כיום בעידן המידע ואנשים מחפשים מידע. נכון, הרבה מאוד מהמידע הזה נגיש בחינם, אך כאשר מישהו זקוק לאינפורמציה חיונית אשר תפתור עבורו בעיה, לרוב הוא יהיה מוכן לשלם כסף תמורת האינפורמציה הזאת. אם המידע הזה אכן פותר לו את הבעיה שכל כך מציקה לו, אז זה שווה את זה.


לדעתי היתרון הגדול ביותר הטמון במוצרים דיגיטליים הוא הפקטור של הייצור. אם אתה מוכר ספר פיזי עם דפים ועמודים, הרי שאתה כל הזמן צריך לדאוג למלאי. נאמר שהספר שלך הפך להצלחה גדולה ואתה מוכר יפה מאוד דרך האתר שלך עשרות עותקים מדי יום, ואפילו מאות עותקים מדי יום. הרי שאתה צריך לבצע הזמנה חדשה בבית הדפוס ולהזמין מראש עוד אלף או אלפיים עותקים. מה יקרה אם תיתקע ללא מלאי? בית הדפוס הבטיח שעד מחר תקבל את העותקים החדשים, אבל אתה יודע איך זה בעסקים, עבודות מתעכבות ונידחות.



אני זוכר מניסיוני האישי כאשר הפעלתי צוות בידור ותקליטייה והיינו זקוקים למודעות פרסום המיועדות ללוחות מודעות בעיר. המודעות היו אמורות לפרסם את ההופעה בקניון. בבית הדפוס הבטיחו לנו שההזמנה תבוצע בזמן, אבל בכל פעם היה תירוץ אחר והעבודה התעכבה. בסופו של דבר קיבלנו את המודעות ברגע האחרון, כך שהן הופיעו על לוחות המודעות רק ביום ההופעה עצמה, ולא במשך שבוע שלם לפני ההופעה כפי שתכננו מראש. כאשר יש לך מוצר דיגיטלי אתה יכול למכור אותו שוב ושוב ושוב, ולעולם לא יחסרו לך עותקים. לא משנה עד כמה הביקוש יהיה גדול, תמיד תהיה מסוגל לספק את המוצרים ללקוחות, ולעולם לא יהיה מחסור במלאי.



מצא נושא שמעניין אותך משהו שאתה טוב בו, חשוב על רעיון לספר שמכסה את הנושא. כל הספרים שמלמדים איך לעשות משהו זוכים לפופולריות רבה ויש להם ביקוש. לדוגמה, איך לנצח בשח מט, איך לעשות כסף,איך לבנות אתר אינטרנט,איך לקדם אתרי אינטרנט, איך להרוויח כסף מבלוגים, ועוד ועוד. יש אינספור אפשרויות לספרים ומוצרי אינפורמציה דיגיטליים שניתן לייצר, ולהרוויח מהם כסף, והכול תוך כדי עבודה מהבית.

בחירת מוצרים בקליקבנק 

עבודה מהבית במכירת תכשיטים