שנת 2011 – השנה לעשות כסף מהבית

שנת 2011 פריצת דרך כלכלית
שנה חדשה היא תמיד זמן טוב לחשוב על המטרות שלנו בחיים. ואחת מהמטרות החשובות הן המטרות הפיננסיות, הכלכליות. האם אתה מרוצה מההכנסות שלך, או שאולי היית רוצה להרוויח יותר? האם יש לך חלומות שכדי להגשים אותם אתה זקוק למזומנים? יש אנשים שמשתוקקים לרכוש דירה משלהם, יש כאלה שיש להם דירה בבניין משותף וחולמים על בית פרטי. יש אנשים שהיו רוצים להחליף את האוטו לרכב יפה וחדש. הסיבות לרצות יותר ממון לא חסרות, ולכל אחד יש את הסיבות שלו.



זה הזמן לעשות שינוי בחייך, לפתוח דף חדש, ולהפוך את שנת 2011 לשנה הטובה ביותר בחייך.

הגיע הזמן לקבל החלטה ולהתחיל לעשות כסף, להתחיל לבנות את העסק שלך, להקים את מקורות ההכנסה הפאסיביים שלך, וליצור מעיין שממנו ינבע הכסף. הגיע הזמן לעשות שינוי בחיים. אתה יכול למשל להחליט שאתה הולך ללמוד מקצוע מכניס, בתחום שאתה אוהב ונהנה ממנו. אתה יכול להתחיל להקים אתרים באינטרנט ולקדם אותם. יש המון שיטות לעשות כסף. אתר זה לבדו נקרא 51 דרכים לעשות כסף, ויש עוד אתרים שמציעים כיצד לעשות זאת. האם היית רוצה להגיע למצב שבכל חודש יתקבלו בתיבת הדואר שלך צ'קים ממקורות שונים ורבים? צ'ק אחד בסכום של מאות דולרים מפה, וצ'ק אחר בסכום של יותר מאלף שקלים ממקור שני, וצ'ק שלישי וצ'ק רביעי? כל זה אפשרי, אבל כדי שזה יקרה אתה צריך להתחיל כבר היום.



כל כך התרגלנו שכאשר מדברים על עבודה, אז בעצם מדברים על להגיע למשרד, או ארגון גדול. להגיע אל מקום שבו יש קבוצה גדולה של אנשים שכולם באו לעבודה. שימו לב למונחים המילוליים שהתקבעו עם השנים. למשל הביטוי הכל כך שגרתי, אני הולך לעבודה. לא סתם המונח הזה נאמר כפי שהוא נאמר, אנו צריכים ללכת אל העבודה, אנחנו צריכים להגיע אליה. כי זה משהו שיוצאים מהבית כדי להגיע אליו. אך התקופה האחרונה מראה לנו אחרת, מיליוני אנשים ברחבי העולם שמבצעים את עבודתם מביתם מוכיחים מעל לכל כל ספק שניתן לעבוד מהבית, ולהרוויח היטב. עבודה מהבית היא לא רק מקור פרנסה, זהו סגנון חיים. וסגנון חיים זה מתאים מאוד לאנשים שמעוניינים להקדיש יותר זמן עבור המשפחה והילדים. לבלות יותר זמן במסגרת המשפחתית.

לעשות כסף מהבית מבלוגים