תנחית את הכסף אל חשבון הבנק שלך – חלק ב

במאמר הקודם דיברנו על כך שדף אחד באתר אינטרנט צריך להיות דף נחיתה. מה צריך להיות הדף השני ? ובכן, הדף השני יהיה "דף הורדה" .



Squeeze Page צריך להכיל שלושה מרכיבים:

1. ספר ה PDF חינם להורדה – מכאן הלקוח יכול הוריד את הדוח חינם בפורמט PDF אל המחשב שלו.


2. תוכן שיווקי – טקסט שמטרתו לחמם את הלקוח לגבי המוצר. לדבר על הבעיה ולתת את הפתרון (המוצר) ולהתחיל להכין את הלקוח לגבי המכירה.


3. ה Hoplik שלך למוצר - כלומר הלינק הייחודי שלך להפנייה למוצר – כך שכאשר הלקוח יקליק על הלינק, ויבצע רכישה, אתה תקבל אחוזים מהמכירה, כסף לחשבון שלך.
 למעשה אם נתאר את שרשרת האירועים זה יהיה כך שהלקוח מגיע לדף הנחיתה שלך, הוא קורא את המידע ומחליט להירשם על מנת לקבל את הספר PDF להורדה חינם. ברגע שהוא ממלא את שמו ואת כתובת האימייל שלו, ואז email autoresponder נכנסת לפעולה, ושולחת לו הודעה בנוסח – ההורדה חינם שלך מוכנה. ההודעה גם כוללת לינק אל דף ההורדה, הלקוח מקליק על הלינק על מנת להוריד את הספר חינם, הוא מגיע אל דף ההורדה. שם הוא מבצע את הורדת הספר, אבל גם נחשף לתוכן השיווקי לגבי המוצר בתשלום, ואף יש לו את האפשרות להקליק על ההצעה למוצר בתשלום, שזה בעצם ה Hoplink שלך למוצר – הלינק שלך שמפנה למוצר.


מרגע שהלקוח מגיע אל דף הנחיתה שלך, כל התהליך הזה שתואר כאן מתבצע באופן אוטומטי, ללא כל התערבות נוספת שלך. הלקוח מגיע אל דף הנחיתה ממלא את שמו ואת האימייל שלו מקליק על הלחצן,
אוטומטית נשלח אליו דואר אלקטרוני היישר אל תיבת האימייל שלו עם לינק אל דף ההורדה ועם תוכן שיווקי נוסף בגוף ההודעה. הלקוח מגיע אל דף ההורדה, שאף הוא מכיל תוכן שיווקי, ומוריד את קובץ ה PDF.


דף נחיתה ; email autoresponder; דף הורדה


אגב, כאשר אתה שומר באתר קליקבנק את ההופ לינק, שמור גם את גרסת ה HTML כי תזדקק לגרסה זו אחר כך, כאשר תבנה את דף ההורדה.