עבודה מהבית

לאחרונה אנו עדים להתעניינות של אנשים רבים בנושא  של עבודה מהבית. נדמה שאנשים רבים נמשכים לאפשרות לבצע את עבודתם מהבית מבלי הצורך לצאת החוצה אל המולת הרחוב אל הכבישים העמוסים לעייפה ואל מרכזי התעסוקה עם האוויר המזוהם. אנשים המתגוררים באזורים שאינם מתועשים ואינם עמוסים בכלי רכב, נאלצים לעזוב את ביתם ולנסוע אל העיר הגדולה,אפופת הערפיח, תל אביב, המטרופולין הגדול של ישראל. כי מה לעשות מרבית מקומות העבודה מרוכזים בעיר הגדולה. ואנשים רבים מגיעים מצפון ומהדרום אל תל אביב רק כדי להתפרנס ולחזור שוב אל ביתם.

דווקא עכשיו בעידן המידע, הבשילו התנאים לתעסוקה מהבית. מרבית העבודות המבוצעות כיום הן עבודות שדורשות מחשב. כלומר מדובר באדם שמבצע עבודה באמצעות הכלי שנקרא מחשב. כל אחד בתחומו משתמש באפליקציות שונות, אך כולם משתמשים במחשב כדי להריץ את האפליקציות הללו. לדוגמא פקידה משתמשת בוורד ואקסל, מתכנתים עושים שימוש בתוכנות שמריצות שפת תכנות, אנשי ביטוח משתמשים באפליקציות ייחודיות וייעודיות להפקת פוליסות ועוד.

הטכנולוגיה מאפשרת כיום לבצע סוגי שונים של עבודות מהבית. לשלוח אימייל אפשר מכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט, וניתן להתחבר מהבית אל המחשבים שבמשרד. נפלא מבינתי מדוע המדינה עדיין אינה מעודדת את המעסיקים לעשות זאת. הרי אפשר לחסוך המון כסף הן למדינה והן למעסיקים באמצעות עבודה מהבית. לחשוב רק כמה תאונות דרכים ייחסכו, זה אומר פחות נפגעים וגם פחות עומס על מערכת הבריאות. פחות כסף שחברות הביטוח ישלמו לנפגעים. המעסיקים יכולים לחסוך בשטחי משרד יקרים, בכלי רכב שהם מספקים לעובדים, ובמקומות חנייה. העובדים ירוויחו את הזמן המבוזבז בפקקים בדרך אל העבודה ובחזרה, שעליו איש אינו משלם להם. הרי אף אחד לא משלם לנו תמורת הדרך אל העבודה וחזרה מהעבודה, גם אם השקענו בזה שעתיים ביום. זה נשמע כמו סיטואציה של Win-Win כלומר כולם מרוויחים.

המטרה של אתר זה היא לעזור לך למצוא דרכים לעבוד מהבית. לתת אינפורמציה מועילה מהן הדרכים האפשריות ואיך אפשר להתחיל לבנות עסק מהבית, מבלי לנטוש את מקום העבודה הקיים. האינטרנט הוא מאגר אינסופי של אינפורמציה ודווקא בגלל זה מרבית האנשים מאבדים את עצמם,  "לא מוצאים את הידיים והרגליים" בתוך הג'ונגל האינסופי הזה. אחת המטרות היא לעשות לך סדר בראש, להביא את עיקרי הדברים ולהציג לך תוכנית מסודרת לבניית עסק מהבית, כדי שתוכל לעבוד מהבית ולהרוויח כסף. להסביר לך מהן המיומנויות שאתה צריך ללמוד, ולקדם אותך צעד צעד לעבר המטרה.

עסק מהבית למכירת מוצרים באיביי