תנחית את הכסף אל חשבון הבנק שלך - חלק א

תזכורת קצרה, אתה עוסק בשיווק באינטרנט. זוהי עבודה מהבית וכל מה שאתה עושה כמשווק באינטרנט הוא להפנות לקוחות אל המוצר באמצעות הלינק הייחודי שלך למוצר. המטרה שלנו היא ליצור מכונה אוטומטית שתפנה לקוחות אל המוצר שאותו אתה מקדם באמצעות הלינק שלך. במאמרים קודמים כבר סיכמתי בפניך את הכל במשפט אחד: בניית אתר אינטרנט הכולל שני עמודים וגם email autoresponder


במאמר זה אני רוצה לדבר על אתר אינטרנט שלך הכולל שני עמודים. מהם שני העמודים הללו? הבה נתמקד בעמוד הראשון. העמוד הראשון באתר הוא בעצם דף נחיתה, שנקרא באנגלית Squeeze Page – מטרת ה Squeeze Page היא לגרום ללקוח שהגיע לאתר שלך למסור את כתובת האימייל שלו, ולהירשם לרשימת התפוצה שלך. כאשר הוא נרשם לרשימת התפוצה שלך, כתובת האימייל שלו נרשמת אצלך באופן אוטומטי, ונשלחת לו סדרת אימיילים, סדרת מסרים אוטומטיים. אתה בוודאי כבר מבחין בקשר והסימביוזה בין דף הנחיתה לבין ה- email autoresponder . שניהם עובדים במשולב להשגת התוצאה הרצויה.


דף הנחיתה אוסף את כתובות האימייל של הלקוחות המתעניינים בתחום ובמוצר, ומכניס אותם לרשימת התפוצה שלך. וה email autoresponder לוקח את כתובות האימייל שנאספו מדף הנחיתה ושולח להם מסרים שיווקיים אוטומטיים, שמטרתם להביא את הלקוח לרכוש את המוצר שאתה מקדם, וכך להכניס לך כסף.


כיצד בנוי Squeeze Page ?
דף הנחיתה בנוי מדף אחד שאין בו קישורים לדפים אחרים. כך שהוא לא מותיר לגולש הרבה ברירות. הגולש יכול או לסגור את הדף ולצאת או להירשם לרשימת התפוצה.אני בטוח שיצא לך כבר להיתקל בדפי נחיתה באינטרנט, אולי בעצמך נרשמת פעם לרשימת תפוצה כלשהי בתחום שמעניין אותך, ונשלחה אליך סדרת מסרים אל תיבת האימייל שלך.


אז מדוע שהגולש ימסור לנו את כתובת האימייל שלו? מסיבה אחת פשוטה אנחנו נותנים לו במתנה משהו שהוא רוצה. אתה מבין אם לדוגמה אתה משווק ספר שמכיל סודות פרסום בגוגל, והגולש עשה חיפוש בנושא והגיע אל דף הנחיתה שלך, אז מדובר בלקוח שמתעניין בנושא ומחפש פתרון לבעיה שלו. דף הנחיתה שלך מציע לו דוח חינם שקשור לנושא פרסום בגוגל. אתה יכול למשל לכתוב דוח – 10 טכניקות להרוויח עם גוגל. או דוח שמסביר כיצד עובד הפרסום ואיך ניתן להרוויח מזה. כל עוד הדוח יעניין את הגולש, הוא ירצה לקבל אותו בחינם, ויירשם לרשימת התפוצה שלך.