כסף קל מהבית

 כסף בעבודה מהבית
כסף קל
האם ניתן להרוויח כסף קל מהבית?
שני אנשים מרוויחים כסף בעבודה מהבית האחד מרוויח מאה דולר בחודש, ואילו השני מרוויח מאה אלף דולר בחודש. זה הבדל עצום, מדוע זה קורה?


אם אתה רוצה לעבור לעבוד מהבית אך ורק בגלל שאתה רוצה כסף קל ועבודה קלה ויותר שעות פנאי מרובות – תחשוב שוב. הקמת עסק מהבית אינה שונה בהרבה מהקמת עסק רגיל, במובן שצריך להשקיע בו שעות עבודה מרובות. עסק לא נוצר מעצמו, תכנים לא נוצרים מעצמם, מוצרי אינפורמציה אינם נוצרים מעצמם. נכון, ישנם חלקים בעסק שניתן להפוך אותם לאוטומטיים, אבל זה עדיין לא אומר שאתה תבלה בחוף הים, והכסף יזרום לחשבון הבנק שלך מבלי להתאמץ. בדרך עלולות לצוץ בעיות שונות ומכשולים, דברים עלולים להשתנות. אפילו ברגע שאתה כבר תתחיל להרוויח כסף, יצוצו בעיות. למעשה הבעיות הגדולות ביותר יצוצו דווקא כאשר תתחיל להרוויח כסף. פתאום המוצר אותו שיווקת ושהכניס לך את מרבית הכסף – יצרן החברה החליט להפסיק לעבוד עם משווקים חיצוניים. פתאום אתר שעבדת איתו והכניס לך המון כסף החליט לסגור את העסק. האינטרנט היא סביבה מאוד דינאמית ומשתנה כל הזמן.



כדי ליצור עסק מצליח מהבית צריך להשקיע את הזמן, ההתלהבות, המאמץ, ולהשיג תוצאות. יכולים להיות שני אנשים שעושים כסף בעבודה מהדירה, הראשון עושה מאה דולר מדי חודש, והשני עושה מאה אלף דולר בחודש, מדוע זה קורה? מה ההבדל בין שניהם? שניהם מצליחים להרוויח כסף, אבל מדוע רק אחד מהם באמת מרוויח כסף בגדול? זה הכול קשור להשקעה, למוטיבציה, לידע ולנסיון. אני מאמין שמי שיכול להרוויח מאה דולר באינטרנט בחודש אחד, יכול גם לעשות מאה אלף שקלים בחודש אחד, הכל תלוי בו.



כדי להימנע מכמה שיותר טעויות, האם לא עדיף שתלמד מטעויות של אחרים? במקום לעשות את הטעויות הללו, ולשלם עליהם מחיר גבוה, ולהתאושש מהם – למד מהשגיאות של אחרים ונווט את דרכך בנתיב הנכון והבטוח. ואיך ניתן לעשות את זה? אך ורק על ידי לימוד, לדעת מה נכון, מה כדאי ומה שווה לעשות. ויותר חשוב אפילו, מה לא לעשות, וממה להימנע. המילה שידרוג לקוחה מתחום המחשבים והתוכנות. יזם מצליח כל הזמן מחדש ומשדרג את העסק שלו, הוא מחפש (ומוצא) דרכים לשפר דברים ולהפוך אותם לקלים יותר לביצוע ורווחיים יותר. ככל שתלמד יותר, ככל שתשפר את ידיעותיך, כך תהיה מסוגל להרוויח יותר.