עבודה מהבית- כיצד בוחרים מוצרים למכירה ב

מכירת מוצרי אינפורמציה באמצעות עבודה מהבית הוא נושא פופולארי הצובר תאוצה מתמדת. כיום ישראלים רבים גילו את האפשרויות הטמונות בלעבוד מהבית ולהרוויח כסף דרך שיווק מוצרים מאתר קליק בנק.
על מנת להתרשם מהמוצר ולהבין את מהותו, הקלק על שם המוצר הכתוב בצבע אדום.
בדוגמה שלפנינו נבחר במוצר - Truth about abs. ייפתח חלון חדש שמכיל אינפורמציה לגבי המוצר. במקרה הספציפי הזה מדובר בספר אלקטרוני בפורמט PDF שעוסק בכיצד להפחית את השומן בבטן, כיצד לחטב בטן שטוחה וחזקה. האתר הוא בעצם דף מכירה שמכיל חומר שיווקי שכל מטרתו בסופו של דבר הוא לשווק את המוצר ללקוח, ולשכנע אותו שהמוצר בעל ערך, כך שהלקוח ישתוקק לבצע רכישה. המוצר מציע פתרון לשריפת שומנים מהבטן.


 לעבוד מהבית
נאמר שהחלטת לקדם את המוצר הזה, אתה מקליק על הלחצן הירוק עם הכתובית Promote והנה הגענו לדף היצרן. בדף היצרן כתוב שאתה יכול להרוויח 75% עמלה על כל לקוח משלם (שביצע רכישה) דרך ההפנייה שלך. הכנס את שם החשבון שלך ב clickbank(שאותו קבעת בעת ההרשמה) ולחץ על Createהמערכת תייצר עבורך לינק ייחודי שמכיל בתוכו את שם השותף שלך בקליק בנק, כך שכאשר מישהו יגיע לעמוד המכירה של המוצר דרך ההפנייה שלך, וירכוש את המוצר, המערכת תדע לזכות את חשבונך בסכום הכסף בהתאמה.


תבלה זמן באתר קליק בנק. גלוש באתר, קרא את האינפורמציה שהוא מגיש. מטרת האתר היא שאתה כשותף בתוכנית שותפים,תצליח. ההצלחה שלך היא גם ההצלחה שלו. ככל שתמכור יותר ותרוויח יותר, כך גם האתר עצמו ירוויח יותר. לכן, האתר יספק לך את כל האינפורמציה לה אתה זקוק כדי להצליח. אם טרם נכנסת לאתר זוהי הכתובת של האתר - http://www.clickbank.com אתה מוזמן לשוטט באתר, להתנסות, לבצע חיפושים ולאתר מוצרים להנאתך.

בשלב זה עדיין לא הייתי ממליץ לך להירשם לאתר, אף על פי שאתה חופשי לעשות זאת וההרשמה היא חינם.
אני אקדיש מאמר שלם אודות תהליך ההרשמה לאתר קליקבנק, כדי תבצע את זה נכון.

כיצד נרשמים לאתר קליקבנק?