לעבוד מהבית ב ClickBank ולהכניס כסף לבנק


עבודה מהבית דרך אתר קליקבנק היא עבודה מאוד מתגמלת.  clickbank הוא אתר המאגד בתוכו עשרות אלפי מוצרים ומאפשר לשותפים לשווק את המוצרים הללו ולקבל עמלה על כל מכירה שמתבצעת באמצעותם. זהו אתר מאוד אמין מבחינת תשלומים, והעברת הכספים מתבצעת כמו שעון שוויצרי. היתרון הגדול של אתר clickbank - שהוא מרכז כמות אדירה של מוצרים שאתה יכול לבחור לשווק. האתר מתעסק בכל העניין של סליקת כרטיסי אשראי, ומכיוון שלרוב מדובר במוצרים שהם Downable כלומר מוצרים שהלקוח מוריד מייד לאחר התשלום, אין כאן אפילו עניין של אריזת המוצר ומשלוח של המוצר ללקוח. הלקוח פשוט מוריד את הקובץ מהאינטרנט, מייד לאחר ביצוע התשלום.

עכשיו, אתה אולי שואל את עצמך מי בכלל משלם על ספרי PDF באינטרנט? תתפלא אבל הרבה מאוד אנשים לא יכולים לעמוד בפיתוי וכאשר מציעים להם מוצר בתחום שבו הם מתעניינים, הם קונים. כאשר משווקים להם מוצר שעונה על הצרכים שלהם ונותן פתרון לבעיה שיש להם, כאשר מציעים להם מוצר שמוסיף להם ערך, הם מוציאים את הכרטיס אשראי ורצים לרכוש. העובדות מדברות בעד עצמן, מכירת מוצרי אינפורמציה דרך האינטרנט מגלגלת מיליונים של מיליוני דולרים בכל חודש מחדש, וזה רק הולך ומתגבר. דוגמה קטנה, במדינת ישראל הקטנה, בשנת 2000 היו מחוברים לאינטרנט כ 1 מיליון ומאתיים אלף, ואילו כיום מספר הגולשים עובר את 5 מיליון. כלומר גידול של פי 5. כאשר אתה נרשם לאתר clickbank אתה נקרא שותף - Affiliate . בתור שותף תוכל לבחור כל מוצר שמוצע באתר, לקדם אותו, להפנות אליו לקוחות, ולהתחיל להרוויח. התוכנית שאליה אתה נרשם נקראת affiliate program - כלומר תוכנית שותפים.


קיימים אתרים נוספים חוץ מקליק בנק, וללא ספק יש ביניהם טובים יותר וטובים פחות, אמינים יותר ואמינים פחות. אם תרצה אתה כמובן יכול לבדוק את תוכניות השותפים המוצעות שם, אבל אנו נתמקד באתר קליק בנק, מכיוון שמדובר באתר אמין, אתר שמשלם כסף לשותפים. ואם נוסיף את העובדה שמדובר באתר עצום וגדול, שיש בו הרבה מאוד אפשרויות לשיווק מוצרים, הרי שלעבוד עם clickbank, זוהי אופציה טובה לעבוד מהבית ולהרוויח כסף

מהי האסטרטגיה הנכונה בבחירת מוצרים לקידום