ארגן את סביבת העבודה שלך מהבית

סביבת עבודה מהבית
למקום ממנו אתה פועל, ולתנאים העומדים לרשותך, תהיה השפעה ישירה על ההישגים שלך. דאג לסביבת עבודה נוחה, ללא הפרעות. רצוי שיהיה לך חדר ייעודי לעניין הזה, ושהוא יהיה מבודד מרעשים מבחוץ. צריכה להיות הפרדה בין חדר העבודה לבין החלקים האחרים של הבית. כך שכאשר אתה נכנס לחדר הזה, אתה מרגיש שאתה נמצא שם כדי לעבוד, וכאשר אתה עובר לחלקים אחרים של הבית, אתה חופשי.

אם אתה עובד עם מחשב ישן יחסית ויש לך מוניטור מהדור הקודם, כדאי שתחליף אותו. אני מתכוון למסך המחשב, יש עדיין אנשים שבביתם מסך מחשב מהסוג הגדול שתופס את כל השולחן. מסך פלסמה דק ושטוח יתאים לך, מכיוון שהוא מותיר לך הרבה מאוד שטח שולחן פנוי, ולא תופס את כל השולחן כמו המסכים מהסוג הישן יותר. אל תחשוש להשקיע בכיסא טוב ונוח, אפילו שהוא יקר יותר. זכור, אתה עתיד לבלות שעות ארוכות בכיסא, וזה צריך להיות מוצר איכותי שיספק לך תחושה טובה גם לאחר שעות ארוכות של ישיבה מול המחשב.  זה צריך להיות כיסא אורתופדי המותאם לישיבה ממושכת. ההמלצה שלי במקרה זה היא לא להתעצל, אל תזמין את הכיסא ישירות דרך האינטרנט, אפשר להיכנס לאתר זאפ ולראות המון דגמים במגוון מחירים, אפילו בפחות מ 300 שקלים, מה שהייתי מציע לך הוא לגשת פיזית לחנות ולנסות בעצמך את הכיסאות, לא תמיד מה שנראה בתמונה יפה ונוח, באמת יתאים לך. לא היית רוצה לקום מיום העבודה בבית, כשכל הגוף שלך תפוס, והגב שלך כואב.

לצורך עבודתך מהבית אתה תזדקק גם למדפסת. ההמלצה שלי היא לרכוש מדפסת לייזר ולא מדפסת הזרקת דיו. אם אתה לא צריך להדפיס בצבע, אז רכוש מדפסת לייזר רגילה, אם אתה חייב גם להדפיס בצבע מדי פעם רכוש מדפסת לייזר צבעונית. בעבר, אדם פרטי שרצה לרכוש מדפסת לייזר צבעונית היה צריך לשלם אלפי דולרים, כיום המחירים ירדו באופן דרסטי, וזה בהחלט אפשרי לאדם פרטי להשיג מדפסת כזאת. אם כבר יש ברשותך מדפסת הזרקת דיו, הייתי ממליץ לך לא לרכוש את מיכלי הדיו היקרים שחברות המותגים מספקות, אלא להשיג לעצמך מיכלי דיו בחצי המחיר. זה נמצא בשוק, רק צריך לדעת היכן לרכוש.


אל תשכח להוסיף לך דברים שמעוררים בך מוטיבציה. אם אתה אדם כמוני שמקבל המון אנרגיות ממוזיקה טובה, תארגן לך מוזיקת רקע, אשר תבנה עבורך את האווירה המתאימה. אם יש לך חלון שמשקיף החוצה אל פיסת גן, פתח אותו לרווחה, ומדי פעם התבונן החוצה, ההפסקות המנטליות הקצרות הללו, יאפשרו לך להמשיך ולעבוד בספיד ובמלוא התפוקה לאורך זמן.