לעבוד מהבית בקידום מוצרים

האם אתה מעוניין לעבוד מהבית בקידום מוצרים? זוהי עבודה המפרנסת מאות אלפי אנשים ברחבי הגלובוס , וגם אתה יכול להצטרף לאלה שעושים כסף מהבית. ראשית, חשוב שתלמד את האסטרטגיה הזאת עוד לפני שאתה ניגש לבחור מוצרים לשיווק, ואפילו עוד לפני שאתה בכלל נרשם לאתר clickbank. לפני שאתה מתחיל לחפש מוצרים חשוב שתקרא את המאמר הזה. לא הייתי מציע לך לבחור מוצרים מכל הבא ליד, אפילו שמדובר במוצרים חמים בשוק, שמשלמים עמלה גבוהה מאוד. השיטה הטובה ביותר לבחור מוצרים לקידום היא קודם כל לבחור נישה, לבחור תחום ואז מתוך התחום הזה לבחור מוצרים. מדוע זה חשוב לעשות זאת? הבה נסתכל על הדוגמה הבאה:


יונתן בחר לקדם את המוצרים הבאים:
כיצד לבנות פאנלים סולאריים
רוקט פיאנו – תוכנית ללימוד פסנתר
עבודה מהבית במילוי סקרים


דליה בחרה לקדם את המוצרים הבאים:
pay per click - לעשות כסף עם פרסום בגוגל
סודות חוק המשיכה – יצירת עושר באמצעות חוק המשיכה
פרסום באינטרנט


עכשיו אציג לך שאלה, מי משניהם בחר חבילת מוצרים טובה יותר? אתה אולי מסתכל על כותרות המוצרים עצמם ומנסה להבין איזה מהם יכול למכור יותר ולהכניס יותר כסף. אבל זה לא כיוון החשיבה.


התשובה היא שדליה בחר בחבילה הטובה יותר. מדוע? הדבר לא נעוץ במוצרים עצמם אלא בתחום שאליהם משתייכים המוצרים. יונתן בחר בשלושה מוצרים משלושה תחומים שונים. מה שאומר שבהמשך יהיה לו הרבה יותר קשה לקדם אותם. למעשה הוא יצטרך להשקיע פי שלושה מאמצים, ואף להשקיע בשלושה אתרים כדי לקדם את המוצרים הללו. הוא יזדקק לאתר נפרד לכל אחד מהמוצרים הללו, כי זה לא הגיוני לשים בכתובת של אתר שעוסק באנרגיה סולארית, מידע על לימוד פסנתר, או על עבודה מהבית. זה פשוט לא עובד. מה גם שיונתן יצטרך ליצור תכנים בשלושה נושאים שונים כדי לשווק את שלושת המוצרים, ולהפנות את המסרים שלו לשלוש קבוצות שונות של לקוחות, כך שהוא יזדקק לשלוש רשימות תפוצה שונות.


דליה לעומת זאת בחרה שלושה מוצרים מאותו התחום. היא בחרה במוצרים שכל מי שמתעניין בלעשות כסף מהאינטרנט עשוי לגלות בהם עניין. כך היא יכולה ליצור אתר אחד ולתת לו שם כללי שקשור לעשיית כסף ובאתר הזה היא יכולה לבנות דף נפרד לכל מוצר. בנוסף הרבה מאוד מהתכנים שהיא כותבת יתאימו לשלושת המוצרים, לעתים עם שינוי קל. היא מפנה את המסרים שלה לאותה קבוצה של אנשים המתעניינים בנושא. ולכן היא יכולה להפנות לאותה רשימת התפוצה, עוד ועוד מוצרים מאותו התחום. אם ליונתן יש רשימת תפוצה של אנשים שהתעניינו בפאנלים סולאריים, לא יהיה טעם לנסות למכור להם את המוצר רוקט פיאנו – תוכנית ללימוד פסנתר, מכיוון שרובם לא מתעניינים בנגינת פסנתר.

איך לבחור מוצרים שיכניסו לך כסף, בקליקבנק