עבודה מהבית בקלדנות

לעבוד מהבית בקלדנות
אם כבר זמן רב אתם חושבים על עבודה מהבית, כזאת שלא תצטרכו להתאמץ בה יותר מדי, ושאינה כרוכה בשיווק או מכירה של משהו למישהו אחר, אני רוצה להציג בפניכם אפשרות מסוג זה. לא תצטרכו למכור דבר לאיש, ולא תצטרכו לשווק שום דבר לאף אחד. זה לא טלמרקטינג ולא כרוך בשיחות טלפון לתיאום פגישות. מצד שני, אין מדובר במשרה מלאה, ואל תצפו להחליף את מקום העבודה הנוכחי שלכם, בהצעה זו. יחד עם זאת אם אתם כבר גולשים באינטרנט, מדוע שלא תבצעו כמה משימות שיכניסו לכם עוד קצת כסף?
 אתר ביקור מציע עבודה מהבית בקלדנות. מדובר באתר המאגד כרטיסי ביקור של בעלי עסקים ועצמאים. בעלי העסקים השונים מעלים צילום של כרטיס הביקור של העסק שלהם אל האתר. עד כה הכול טוב ויפה, אך לצד כרטיס הביקור המצולם יש מספר פרטים שיש להקליד. נראה שמדובר בעבודה מהבית המתאימה כהכנסה נוספת בשעות הפנאי. אין התחייבות מצידכם לגבי כמויות, כך שאתם יכולים להקדיש מספר דקות ביום, ואפילו לא בכל יום. העבודה מתאימה גם לנוער החל מגיל 16. זה אומר שגם תיכוניסטים יכולים להירשם לאתר, ולבצע עבודת הקלדה מהבית. התשלום יועבר באמצעות צ'ק לאחר שנצבר לזכותך מינימום של 50 שקלים.



ביצוע עבודת הקלדה הוא אחד הדברים הפשוטים ביותר והקלים ביותר לביצוע. אם רכשתם לכם מיומנויות הקלדה טובים, אז ללא ספק תהיו מסוגלים לבצע את הכול במהירות גדולה, ואף להספיק יותר מאחרים בפרק זמן נתון. אני למשל כותב כל דבר במחשב בשיטת הקלדה עיוורת. הקלדה עיוורת היא טכניקה המאפשרת לכם להפוך את לחיצות המקשים על המקלדת למילים כתובות במהירות רבה. השיטה מתבססת על איצבוע נכון על המקלדת, כך שאצבע יד ימין מונחת על מקש האות ח, ואצבע יד שמאל מונחת על מקש האות כ. המקליד מתרגל מהלך קבוע של אצבע אל מקש, כך שאין הוא צריך להתבונן במקלדת שלפניו. האצבעות זוכרות את המיקום של האותיות, ונעות מעצמן אל המקש הרצוי. הקלדה עיוורת חוסכת הרבה מאוד זמן, וגם מונעת שגיאות הקלדה, מכיוון שתוך כדי הקלדה, אנו מתבוננים במסך שלפנינו.



על מנת להתחיל ולעבוד בהקלדה עבור אתר מאגר כרטיסי הביקור הארצי יש להירשם למערכת. בתהליך ההרשמה לאתר תקבלו שם משתמש וסיסמה, פשוט נכנסים למערכת, מתחברים וניתן לבצע את העבודות הממתינות בתור. העבודה באתר זה מתאימה לכל מי שיש לו זמן פנוי שאותו הוא מעוניין להמיר להכנסות ולכסף, מתאימה גם לבני נוער החל מגיל 16, לנשים בחופשת לידה שיכולות להתפנות ולבצע קצת עבודת הקלדה, כאשר התינוק או התינוקת ישנים. מכיוון שמדובר בעבודה מהבית, הרי ששעות הפעילות אינן חשובות. אפשר בכל שעה משעות היממה להדליק את המחשב, להתחבר לאינטרנט, לגלוש אל האתר, ולהתחבר אל החשבון שלכם.

לינק לאתר
עבודת הקלדה מהבית

איך מתחילים להקים עסק באינטרנט המופעל  מהבית