מה נחוץ כדי להתחיל לקדם את המוצרים שבחרת ?

במאמר הקודם סיכמתי עבורך את התשובה לשאלה כיצד בפועל לקדם את המוצרים שבחרת. התשובה היתה: אתר אינטרנט עם שני עמודים ו email autoresponder. במאמר זה אני רוצה להיכנס קצת יותר לעומק ולהראות לך מה הם הדברים שתזדקק להם על מנת לבנות אתר אינטרנט. בניית אתר אינטרנט יכול להישמע כמשהו מסובך, אבל זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע.


אל תיבהל מכמות המושגים הטכניים שמופיעים במאמר זה, אני אסביר במאמרים הבאים לגבי כל דבר ודבר יותר לעומק ובצורה פשוטה וקלה להבנה. כרגע חשוב שתבין מהם המרכיבים ומהם הדברים שלהם תזדקק על מנת לבנות אתר אינטרנט.

אלו הם הדברים שתזדקק להם:
אחסון אתרים - זוהי חברה אשר מאחסנת אתרי אינטרנט. אתה פשוט נרשם לאחת החברות הללו דרך האתר שלהם, ומקבל כלים להעלות את האתר שלך לאינטרנט. קיימות גם חברות שמציעות אחסון אתרים בחינם


דומיין (שם תחום) - לכל אתר יש את הכתובת שלו, אין שתי כתובות זהות בעולם. כך שכאשר אתה תבחר את שם האתר שלך, תצטרך לרשום אותו בחברה שעושה את הרישום הזה ושומרת עבורך את הכתובת הייחודית הזאת.


תוכנה לבניית אתרים – אל תבהל מזה, כיום ניתן לבנות אתר גם מבלי לדעת שורות קוד, או תכנות. אתה יכול לבחור בתבניות מוכנות, להוסיף תמונות, ולכתוב את התוכן. והכל בקלות מבלי צורך להיות מתכנת. מה גם שלצורך המטרה הספציפית שלנו, לא נחוץ לך אתר fancy. למעשה אתה צריך אתר פשוט יעיל וממוקד. לדוגמה אפשר למשל להשתמש בתוכנת DreamWeaver


remote file transfer– זוהי התוכנה שבאמצעותה אתה מעביר את הקבצים, כלומר את דפי האינטרנט שיצרת. הדפים נמצאים במחשב הפרטי שלך, ואתה רוצה להעלות אותם אל האינטרנט, אל חברת האחסון אתרים שלך.


דו''ח מקורי בפורמט PDF – לקוח שהגיע לדף האינטרנט שלך ומתעניין בתחום של המוצר שאתה משווק, הוא לקוח שמחפש אינפורמציה בתחום הספציפי הזה. הדרך היעילה ביותר לגרום ללקוח להירשם לרשימת התפוצה שלך היא באמצעות הצעה של משהו במתנה ללקוח. מה מציעים ללקוח במתנה? מציעים לו דוח חינם. מי יכתוב את הדוח הזה? אתה כותב את דוח. זה לא צריך להיות ספר של ממש, אלא דוח בין 10 עד 35 עמודים. הדוח אמור לספק מידע באותו התחום של המוצר. עכשיו שים לב, זה לא שהדו''ח מגלה פרטים וסודות מתוך המוצר עצמו. מטרת הדו''ח היא לעורר את התיאבון של הלקוח לגבי המוצר, להציג את הבעיה, לדבר עליה ולרמוז לפתרון (המוצר המוצע)