עבודה מהבית - איך לבחור מוצרים לשיווק א

עבודה מהבית - בחירת מוצרים לקידום


אם אתה מעוניין לעבוד מהבית, למד כיצד לבחור מוצרים לשיווק באתר  ClickBank

בוא נעשה היכרות קצרה עם האתר, היכנס לאתר clickbank
בחלק העליון של האתר לחץ על Marketplace

 עבודה מהבית בשיווק מוצרים
בחלק השמאלי של העמוד תחת הכותרת הגדולה Categories מופיעה רשימה של קטיגוריות כלליות.
תחת כל קטיגוריה כללית מופיעים קטיגוריות משנה. למשל אם תלחץ על Business / Investing תיפתח רשימה של קטיגוריות משנה כפי שמתואר בתמונה.

כדי לסגור את הקטיגורייה הכללית הקש סמל המשולש שמופיע משמאל למלל הקטיגוריה. בחלק המרכזי של המסך, תחת הכותרת הגדולה Results מופיע חלון החיפוש. וכאן מתחיל כל הכיף. בחלונית החיפוש כברירת מחדל מופיע popularity אבל מה שאנחנו באמת מחפשים זה את ה Gravity. לחץ על חלונית החיפוש ובחר ב- Gravity


מעל החלונית הזאת ומעט ימינה מופיעה חלונית קטנה שבה מופיע המספר 10, שנה את זה ל20. התוצאות שיופיעו בעמוד יציגו את 20 המוצרים החמים ביותר, באותה הקטיגוריה, אלה שיש להם ביקוש רב. איך אתה יכול לדעת איזה מוצר שווה לשווק? כל מוצר שה Gravity שלו מעל 50 יש טעם לקדם אותו. כמובן שככל שה Gravity של המוצר גבוהה יותר, כך מדובר במוצר חם יותר בשוק, מוצר שיש לו ביקוש גבוה יותר. אם למשל למוצר יש Gravity של 320 זה אומר שבשבוע האחרון מכרו 320 משווקים את המוצר הזה, מה שאומר שזה מוצר חם.


בוא נאמר שאתה אדם שמתעניין בעיצוב הגוף ובבריאות, ומתאים לך להתעסק במוצר מתחום זה. בצד השמאלי של העמוד תחת Categories אתה מקליק על Health & Fitness   בחלק המרכזי של העמוד אתה משנה את חלונית החיפוש ל Gravity  ואתה רואה שהמוצר – Truth about abs הוא המוצר המוביל עם Gravity של 528. המשמעות של זה היא ש 528 שותפים הצליחו בשבוע האחרון למכור את המוצר, וללא ספק מדובר כאן במוצר חם. מצד שני אתה גם צריך לקחת בחשבון שככל שמוצר חם יותר, כך גם יש יותר תחרות. כלומר הסיכוי שלך למכור גדול יותר כאשר קיימים פחות אנשים המקדמים את המוצר. המוצר הזה אמנם מאוד חם, אבל אתה כבר מתחרה עם עוד 528 שותפים שהצליחו כבר למכור את המוצר. האם זה צעד חכם? אין לזה תשובה מוחלטת, אבל כן, יש לך סיכוי לרכב על הגל של ההצלחה של המוצר. מכיוון שאנשים רבים כבר נחשפו אל המוצר בעקבות הפרסומים והמאמצים של השותפים האחרים, וייתכן שאתה תוכל די בקלות להביא לקוח לקניית המוצר, דווקא דרכך.