איך לעשות כסף מחלומות של אנשים?

 לעשות כסף בעבודה מהבית
הדרישה לתכנים ולמוצרים שמלמדים לעשות כסף, היא אדירה. עובדה שאלפי חברות בעולם מגלגלות מחזורים של מיליוני דולרים מדי חודש בחודש, אך ורק מתוכניות שמציעות לציבור ללמוד כיצד לעבוד מהבית, וספרים שמסבירים כיצד להרוויח באינטרנט. האם פגשת אי פעם מישהו שלא היה שמח להרוויח עוד כסף בנוסף למה שהוא מרוויח כיום? לאנשים יש חלומות להתעשר, מיליוני אנשים ברחבי העולם היו רוצים חשבון בנק גדול יותר, להשתחרר מהדאגות הפיננסיות, וליהנות מחופש כלכלי, ללא תלות במקום עבודה. הם היו שמחים לעשות הרבה מאוד כסף תוך כדי עבודה מביתם, מבלי הצורך להתנייד אל מקום עבודה חיצוני.


המוצרים הללו פונים היישר אל החלומות של האנשים- איך לעשות כסף ולעשות הרבה מאוד ממנו. אם אתה חושב ליצור מוצר שמלמד כיצד להרוויח כסף,
תמיד תבוא מתוך גישה של לעזור לאנשים אחרים להגשים את מטרתם, אל תחשוב רק על למכור את המוצר שלך ולהיעלם. יש כאלה שעושים את זה – אבל הם לא יישרדו בשוק הזה לאורך זמן. אם תיצור מוצר בעל ערך אמיתי שבאמת יסביר וילמד את הלקוחות כיצד הם יכולים ליצור לעצמם מקורות הכנסה אמיתיים – גם אתה תצא נשכר מזה. קודם כל הלקוחות יודו לך ואף ימליצו על המוצרים שלך לחברים שלהם. אחוז ההחזרות יהיה מאוד נמוך, מכיוון שאנשים יהיו מרוצים ושבעי רצון מהמוצר שהם קיבלו. למעשה הם ירגישו שהם קיבלו הרבה יותר מאשר הם שילמו. דבר נוסף הוא שבכל פעם שתוציא לאור מוצר חדש, הלקוחות הללו ישמחו ברצון לפתוח את הארנק, לשלם ולרכוש את המוצר, מכיוון שהם יודעים שאתה מספק מוצרי אינפורמציה בעלי ערך אמיתי, שיחשפו את ההזדמנויות האמיתיות הקיימות בשוק, הזדמנויות שיעזרו להם לעשות יותר כסף. אם משימת החיים שלך היא לעזור לאנשים– ואנשים אכן יגשימו את מטרותיהם הפיננסיים – אז ללא ספק אתה עצמך תעשה כסף בגדול.