המפתח שלך לעבודה מהבית

מהו מפתח הקסמים לעבודה מהבית? אם אתה אכן רציני לגבי עשיית כסף בעבודה מהבית, ראשית אני מציע לך לקרוא המון באנגלית. הרבה יותר מכל מה שאתה קורא בעברית. קרא ספרים היכנס לאתרים באינטרנט וקרא, הורד מאמרים באנגלית וקרא אותם מהמחשב או הדפס אותם וקרא אותם מהדפים. אתה יכול להיכנס לאתר הבא - http://ezinearticles.com
תמצא כאן עשרות אלפי מאמרים באנגלית מחולקים לקטיגוריות ולנושאים שונים. קרא את המאמרים, ושים לב לאופן שבו המשפטים מנוסחים. בכלל תתחיל לשים לב למבנה של המשפטים כאשר אתה רואה סרט. והרי מרבית הסרטים שאנו צופים בהם הם בשפה האנגלית. כאשר אתה צופה בסרט תגביר את עוצמת הווליום ושים לב למילים ולמשפטים שהשחקנים אומרים, מדי פעם תעיף מבט חטוף בתרגום בעברית, אבל נסה להסתמך ב 80% על הנאמר בעל פה. אם זה קשה לך אז בתור התחלה עשה להפך – תסתכל ב 80% מהזמן על התרגום בעברית וב 20% מהזמן תסתמך על הנאמר בעל פה. עם הזמן תגדיל את המינון.


אתה יכול גם להירשם לקורס אנגלית ולשפר את הידע שלך בשפה זו בצורה משמעותית. היתרון הגדול בקורס אנגלית מסודר הוא שאתה לומד על פי תוכנית לימודים מוכחת, שבה למדו לפני כן מאות אלפי אנשים. הלימודים כוללים תרגול ושיעורים מסודרים שיעלו את רמת הידיעות שלך פלאים. אם אתה רציני לגבי שיפור הידע שלך, אתה תגלה שההשקעה משתלמת.

בשלב הבא, כאשר תרגיש שהאנגלית שלך משתפרת אני מציע שתיחשף לערוצי טלוויזיה אמריקניים. הערוץ של פוקס ניוז מומלץ מאוד. מכיוון שמדובר בתחנה שמשדרת אקטואליה וחדשות 24 שעות ביממה, אתה תיחשף באופן יוצא מן הכלל לשפה. מומלץ להגביר את הווליום של הטלוויזיה ולשים לב למילים ולמשפטים שנאמרים. האנשים בפוקס ניוז מדברים בשפה רהוטה ונכונה ואתה יכול ללמוד מזה המון, ולשפר את היכולות שלך  ולהטמיע את השפה. אם אתה מחובר לכבלים לחברת הוט ויש לך ממיר דיגיטלי, אז תמצא את פוקס ניוז בערוץ מספר 67.
 מעבר לכך חשוב שתיקח לידך כמה ספרי Grammer. כן, אלו הם ספרי הדקדוק. בנה לך תוכנית לימודים שבה תקדיש בכל יום בין חצי שעה לשעה ללימוד מהספרים הללו. בהתחלה זה יהיה קצת קשה, אבל ככל שתעמיק ותתמיד, אתה תראה שהדברים מתחילים להסתדר וכל החלקים נופלים במקום. הייתי אומר שלאחר כשלושה חודשים אתה כבר תרגיש בשיפור ניכר. אבל אל תעצור שם, תמשיך. זהו המפתח לעבודה מהבית




הדרך להכניס כסף לבנק