עצמאות כלכלית בעבודה מהבית

להרוויח מספיק כסף בעבודה מהבית
מהי הדרך לעצמאות כלכלית, והאם באמת ניתן לעשות מספיק כסף בעבודה מהבית, כך שלא תזדקק כלל למקום העבודה הקבוע שלך? אני כבר מזמן הבנתי שכדי לעשות כסף צריך לעזור לאנשים אחרים. אם תסתכל סביבך בכל עסק ועסק, בכל ארגון, כל שירות שאתה משלם עליו, כל דבר שאתה קונה, בעצם מה שהעסק הזה עושה הוא לעזור לך. עסק של עיצוב שיער עוזר לך להיראות יותר טוב, עסק של שמלות כלה, עוזר לבחורה שנישאת להיראות נפלא ביום כלולותיה, עסק שמוכר פלאפל, עוזר לך להשביע את רעבונך, במחיר של עשרה שקלים, ומסעדה מפוארת ויקרה, עוזרת לך , כאשר אתה מחפש מקום טוב לבלות עם בת זוגך. אם אתה לא עושה משהו שעוזר לאנשים, אז העסק שלך פשוט לא יצליח. מדוע זה כך? כי רק בדרך הזאת יש לביזנס שלך ערך בעיני הציבור. כאשר אתה חולק בידע שלך עם אחרים, אז אתה בעצם עוזר להם, אתה מלמד אותם, אתה מעשיר את עולמם ומוסיף ערך לחייהם.


מה מונע ממרבית האנשים להתחיל ולעשות כסף? הם חושבים שזה תהליך ארוך ומייגע, ושאין להם את הזמן לזה. בוא נהיה גלויים, אתה שקורא שורות אלה ממש ברגע זה, סביר להניח שאתה עובד בעבודה כלשהי על מנת להתפרנס, אלא אם כן אתה סטודנט או תלמיד, וגם אז זה לא משנה, כי בעתיד הלא רחוק, אתה תמצא עבודה ותתחיל לעבוד. הנקודה היא שכולנו קמים מוקדם בבוקר, יוצאים אל יום עבודתנו, או אל יום הלימודים, וחוזרים עייפים ורצוצים, ואז יש את הדברים הרגילים של החיים, כל אחד ועיסוקיו, כך שאנחנו כמעט לא מוצאים זמן פנוי. מה שאני אומר הוא שאם אתה רוצה לעשות כסף מהבית, עליך לפנות בכל יום שעה אחת, פלוס ארבע שעות בסופשבוע. אתה בוודאי שואל עכשיו מאיפה תמצא את הזמן הפנוי הזה. ובכן, תהיה כן עם עצמך, כמה זמן אתה צופה בטלוויזיה במהלך שבוע אחד? אני מתכוון, חצי שעה פה שעה שם, רק התוכנית הזאת, והתוכנית ההיא גם מעניינת...במקום לצפות בטלוויזיה, אני מציע לך לעשות משהו טוב למען עצמך.


אם אתה מאלה שחוששים מפני הטכנולוגיה ואינך שולט בנושאים טכניים, אל תחשוש, ניתן כיום לעשות את כל זה מבלי ידע רב, אם הגעת לכאן ואתה מסוגל לקרוא את העמוד הזה, אז אתה גם תהיה מסוגל ליצור לעצמך מקור הכנסה מהבית, דרך האינטרנט. הדבר החשוב ביותר הוא שתהיה לך נכונות ללמוד, אני אהיה גלוי איתך, יש מה ללמוד, הבשורה הטובה שזה די קל.


מהו הנושא המעניין אותך יותר מכול, מהו התחום שמרתק אותך? מדוע שלא תהיה מומחה בתחום הזה? למה שלא תניח ידך על כל פיסת אינפורמציה הקיימת ברחבי האינטרנט, מידע שקיים בספרים מהארץ ומהעולם, ותקרא עוד ועוד בתחום הזה, תלמד אותו, תחשוב עליו, תחלום עליו, תהרהר בו. אתה לא תאמין איזה פלאים יתחילו להתחולל. אתה פשוט תהפוך להיות אחד, שאנשים פונים אליו כאשר יש להם שאלה או בעיה שקשורה לתחום הזה, ולא ירחק היום שתתחיל גם לעשות מזה כסף.