מציאת רעיונות לעסקים מהבית




בפעם הקודמת לימדתי אותך תרגיל ביצירתיות, אשר יסייע לך להעלות רעיונות יוצאים מן הכלל לעסקים מצליחים מהבית. ודיברנו גם על סיעור מוחות. התרגילים הללו עובדים היטב בעבור הרבה מאוד אנשים, ומשתמשים בהם מיטב הארגונים המצליחים ברחבי תבל על מנת לשפר מוצרים ושירותים. יחד עם זאת רעיון טוב יכול לתפוס אותנו בכל מקום. אני יודע מניסיון אישי שהרעיונות הטובים ביותר, המוצלחים ביותר והמבריקים ביותר מגיעים אליי דווקא כאשר אני עסוק לגמרי במשהו אחר. לא בשעה שאני יושב ומנסה למצוא רעיונות. זה בדיוק מה שקורה למוזיקאים ויוצרי שירים, הם יכולים לשבת שעות מול הפסנתר, או עם הגיטרה, ושום דבר בעל ערך לא עולה במוחם. מצד שני, הם יכולים להיות באמצע הארוחה, או במקלחת, הם יכולים להיות בקולנוע, ואז פתאום, בינגו! עולה להם שורה מנצחת מתוך שיר ,עולה להם רעיון לשיר מבריק. מה עושים? המוח עובד ממש כמו מחשב. המחשב יודע לקרוא כל שורת קוד בנפרד, הוא קורא את זה במהירות אדירה של שבריר, שבריר השנייה. אבל הוא לא יעבור לשורת הקוד הבא, עד שהוא לא יסיים לקרוא את השורה הקודמת. המוח עובד באופן דומה. כאשר אנו ממוקדים על מחשבה מסוימת, ובמקרה שלנו לצורך העניין, רעיון טוב, הרי שאנו זוכרים אותו באותו רגע נתון, לאחר מכן המוח ממשיך לנדוד למחשבות אחרות. והוא עובר באופן אוטומטי, ובאופן אסוציאטיבי לעוד ועוד מחשבות. הרבה מאוד אנשים יצירתיים אמרו שאם הם לא כותבים את הרעיון בו במקום, רוב הסיכויים שהם ישכחו אותו לעד.

רעיון  מיליון דולר לעסק מהבית
אתה חייב לדאוג לתעד ולכתוב את הרעיון שלך בו ברגע שהוא עלה במוחך. אפילו אם אתה באמצע מסיבה, אפילו אם אתה עסוק לגמרי במשהו אחר. עצור הכול. תפסיק לעשות כל מה שאתה עושה, ותכתוב את זה. אבל איפה העט, אין לך נייר? זוהי הסיבה שאני תמיד מחזיק בארנק שלי פתק נייר בגודל של שמינית נייר A4. כלומר אני משתמש בנייר לבן המיועד להדפסה ומחלק אותו ל 8 חלקים שווים. אלה הם פתקי הרעיונות שלי. בנוסף לכך יש לי תמיד עט או כלי כתיבה אחר שנמצא איתי בכל מקום. בעידן של היום יש אופציות נוספות אחרות. טלפונים ניידים רבים מכילים אפליקציה של פנקס רשימות, כך שאפשר לכתוב את הרעיון לתוך פנקס הרשימות שבטלפון הנייד, לשמור, ולדעת שהרעיון שלנו מתועד, כך שכאשר נגיע הביתה, נהיה מסוגלים לשלוף אותו מתוך המכשיר ולבדוק מהו טיבו.

אני רוצה לומר לך שכאשר עולה לך רעיון טוב, אתה לא תמיד באותה השנייה יודע עד כמה הוא טוב, אבל אם אתה חש באינטואיציה שלך שזה רעיון מקורי טוב, כדאי שתרשום אותו, מי יודע אולי זה רעיון המיליון דולר. זה לא משנה כיצד תכתוב או תתעד את הרעיון שעלה במוחך, בין אם זה בעזרת נייר ועט, או בטלפון הנייד, או באמצעי אחר, החשוב ביותר הוא שתהיה מודע לכך שעליך לכתוב ולתעד אותו במיידית, אחרת הוא יילך לאיבוד.

בנה לעצמך עסק שעובד מהבית

עסק וירטואלי מהבית 

לעשות כסף בעבודה מהבית - הגישה המנטלית הנכונה