הזדמנויות לעשות כסף בעבודה מהבית




נצל את ההזדמנויות המצוינות הגלומות באינטרנט על מנת להרוויח כסף בעבודה מהבית. ניתן לומר כבר עכשיו, שאלמלא האינטרנט, הרבה מאוד מהשירותים והמוצרים הקיימים כיום כלל לא היו מתפתחים. האינטרנט הביא את האנושות אל עידן האינפורמציה זהו עידן שבו אנשים צורכים מידע ותוכן בכמויות עצומות ביחס לתקופות אחרות בהיסטוריה האנושית. וכאשר יש דרישה כזאת עצומה למידע ולאינפורמציה, כוחות השוק תמיד יגיבו ויספקו את הסחורה בהתאם לדרישה. חברות מסחריות ויזמים פרטיים מפתחים מוצרים חדשים, תוך כדי פיתוח מיומנויות חדשות, ומספקים תוכן איכותי לכל מי שמתעניין בכל נושא הקיים ביקום.

הלקוחות מצידם אימצו ברצון רב ובמהירות את המדיום של האינטרנט. כיום ניתן לראות כיצד חלקים גדולים באוכלוסיה מבצעים רכישות און ליין. אנשים מזמינים כרטיסים לקולנוע או להצגה דרך האינטרנט, מזמינים פיצה הביתה באינטרנט, קונים מוצרי חשמל, ואפילו רוכשים כך טבעות אירוסין. למעשה אין תחום בחיינו שהאינטרנט אינו מעורב בו. אם לפני עשר או חמש עשרה שנים, חלק מהעסקים היססו אם ליצור נוכחות במדיום זה, הרי שכיום אין להם ברירה, הם חייבים ליצור בו נוכחות, אחרת הם לא יהיו קיימים. מכיוון שקהל הלקוחות שלהם, מרגע שלא יימצא את העסק שלהם באינטרנט, ייפנה אל המתחרה וירכוש ממנו את המוצרים והשרותים שהוא רגיל לצרוך.

הטכנולוגיה הדיגיטלית השתלטה על העולם, והיא חלק אינטגרלי מחיינו היום יומיים. כיום חברות מושכות לקוחות באמצעות אתרים ברשת, וממנפות את העסק באמצעות תוכניות פרסום באינטרנט. הן מוכרות מוצרים ושולחות הצעות שיווקיות ללקוחות באמצעות האימייל, מודיעות על מבצעים מיוחדים, ומגדילות את נתח הרווחים, והכל בזכות המדיום של האינטרנט. לקוחות זוכים לקבל תמיכה מהירה דרך המדיום הזה, ואינפורמציה הרלוונטית לשירות והמוצר שהם רכשו על ידי מידע הזמין עבורם 24 שעות ביממה באתר החברה. הפעולות השיווקיות באינטרנט תורמות רבות לחברות, שבעבר כלל לא גילו אפילו נוכחות מזערית במדיום הזה.

צריך לקחת בחשבון שני פקטורים נוספים, הראשון הוא הגידול באוכלוסיה ואילו השני הוא שיפור רמת החיים. האוכלוסייה במדינת ישראל ובעולם בכלל הולכת וגדלה. זהו גידול טבעי שכבר מתחולל במשך שנים ארוכות, ויש לו השפעה דרמטית על הכלכלה, יחד עם הפקטור השני שהוא עלייה ברמת החיים, הרי שיש לנו מתכון מנצח ליצירת הזדמנויות חדשות – עסקיות וכלכליות – באינטרנט. הביקושים גדלים ועולים בכל תחומי הצרכנות. אם נסתכל על הבורסה למשל ועל שוק ההון לאורך 10 או 20 השנים האחרונות, נגלה שבאופן כללי ניתן לומר שמגמת השוק היא תמיד בצמיחה. תמיד יש בדרך עליות ומורדות, אבל מי שהשקיע כסף בבורסה לפני 15 שנה, והשאיר אותו שם למשך 15 שנים, בוודאי הרוויח הרבה מאוד כסף. לאורך זמן התשואות עולות וצומחות כלפי מעלה, ומתגברות אפילו על המשברים הגדולים ביותר שפוקדים את השוק בדרך. לאורך זמן – התוצר הלאומי גדל, הנכסים של הציבור גדלים, והחברות המסחריות מגדילות את מחזור ההכנסות שלהן.