עבודה מהבית הבחירה של העסקים הקטנים

 עסק קטן מהבית
עסק קטן חוסך עלויות בעבודה מהבית
אם אתה שוקל מזה זמן מה לפתוח עסק עצמאי ואתה רוצה לבחון את התחום, מבלי לקחת סיכון, הרי ששיטה נפלאה היא לנסות להריץ את העסק מהבית. היתרון הגדול הוא שאין לך הוצאות נוספות. אתה לא לוקח הלוואה כדי לפתוח את העסק, ואתה לא שוכר משרד ולא מתחייב לחוזה שכירות. אתה פשוט מתחיל לאט לאט לבנות את העסק הקטן שלך היישר מהחדר הפרטי שלך. בתהליך הזה אתה לומד את העקרונות החשובים בניהול עסק משלך, נתקבל בבעיות, ומחפש פתרונות, וכל זאת מבלי לקחת כל סיכון מצדך. התופעה הזאת הולכת וצוברת תאוצה רבה כאשר יותר אנשים מבינים שבתנאי השוק הנוכחיים פלוס ההתקדמות הטכנולוגית האדירה שנעשתה בשנים האחרונות, הרי שזה ממש לא משנה היכן אתה נמצא פיזית. כמובן שאם אתה רוצה למכור טבעות יהלום, אז אתה תצטרך לפתוח חנות במקום מרכזי, אבל ישנם כל כך הרבה עסקים שניתן להריץ היישר ממקום המגורים.

בעבודה מהבית, אתה יכול ליצור לך תנאי עבודה אפקטיביים, שלא תמיד ניתן ליצור במשרד. אני למשל אוהב בזמן ביצוע המשימות להאזין למוזיקה
בווליום נמוך ברקע. זה פשוט מכניס בי אנרגיות טובות, מרגיע אותי, וגורם לי להיות הרבה יותר חד וממוקד במשימות שלפני. במשרד לעומת זאת המוזיקה מפריעה לסובבים אותי. ישנם אנשים שלא מסוגלים להתרכז כאשר מתנגנת מוזיקה באוויר, ולא משנה שהיא בווליום נמוך, הם פשוט מאבדים כיוון. אני לעומת זאת הרבה יותר אפקטיבי ויעיל כשיש לי את המוזיקה המתאימה ברקע, זה ללא ספק משפר את הביצועים שלי. כיום נפוץ מאוד בארגונים גדולים ובחברות ענק ליצור אולם גדול שבו יושבים הרבה מאוד עובדים במרחק קטן זה מזה, זה נקרא אופן ספייס, כלומר מרחב פתוח. המטרה של המעסיק היא לחסוך בשטח משרדי, ולהכניס כמה שיותר עובדים בשטח נתון. בשעה שהטכניקה הזאת אכן חוסכת מקום למעסיקים, הרי שהיא לא מתאימה לכל העובדים. אני למשל אוהב סביבת עבודה שקטה, שבה לא אהיה מוקף בהמולה ושאון של עובדים אחרים. אני מעדיף לפתוח את חלון ביתי כשאני עובד מהבית, ולהתבונן החוצה אל הגינה, זה גורם לי להירגע ולשפר את מהירות ויעילות עבודתי, כך שאני מספיק לעשות בשעה אחת, מה שאנשים אחרים במשרד עושים בארבע שעות.