להרוויח כסף מהבית ולהתגבר על המכשולים

אם אתה מעוניין להרוויח כסף מהבית, ואני לא מדבר על כמה מאות שקלים בחודש, אלא על בניית עסק באינטרנט - עסק מהבית, הרי שישנו מכשול אחד עיקרי שאתה חייב להתגבר עליו. אם אתה לא מוכן להשקיע בלהתגבר ולנצח את המכשול הזה, הרי שאין טעם שבכלל תיכנס לכל העניין של לעבוד מהבית. מצד שני, אם אתה נחוש, שלב אחר שלב לבנות את העסק שלך, אתה תעשה את המאמץ ותשקיע כדי להצליח.



אני מדבר כאן על מכשול השפה. זה לא סוד שהכסף הגדול, הכסף האמיתי נמצא בשפה האנגלית. אם כשהיית קטן אמרו לך שזה חשוב לדעת אנגלית, אז אין לך מושג עד כמה צדק מי שאמר לך את זה. הידע באנגלית הוא המפתח לשווק לקהלים אדירים של מאות מיליוני אנשים הגולשים באינטרנט, החל מהשוק האמריקני הענק, דרך גולשים מאירופה, אסיה ואפילו אפריקה. השפה הרשמית של האינטרנט היא השפה האנגלית. ואם אתה רוצה להיכנס לתחום הזה, בין אם תבחר לשווק מוצרים דרך Ebay, ובין אם תבחר לשווק מוצרים דרך clickBank - אתה תצטרך לדעת אנגלית.


זה הזמן לרענן את הלימודים באנגלית, לנבור בספרים הישנים ובמחברות הישנות, ולבנות תוכנית לימודים. תראה, אתה לא חייב לדעת אנגלית ברמת שפת אם, ואתה גם לא מדבר אל הקהל האנגלי פרופר, אלא בעיקר לקהל האמריקני שהוא יחסית די סלחני כלפי האנגלית, ואינו מקפיד על השפה כמו האנגלים. מצד שני, אם תנסח משפט שנשמע כמו משפט של ילד בכיתה א' מלא בשגיאות כתיב ושגיאות תחביר, אז אף אחד לא יתייחס אליך ברצינות. אגב, אם אין לך מושג מזה ClickBank אל תדאג, אני אכסה את כל הנושא הזה במאמרים הבאים באריכות ובפירוט רב. כרגע עליך להתמקד בנושא שיפור האנגלית שלך.


אז איך אתה עושה את זה? ראשית, אני רוצה שתדע שמדובר בתהליך, זה לא שתלמד עכשיו חודשיים אנגלית, וגמרת עם זה. בעיני מדובר בתהליך שצריך להימשך חיים שלמים. כלומר בתהליך הזה אתה כל הזמן משפר ומלטש את האנגלית שלך. ואפילו כבר כשתגיע לרמה שבה תוכל לכתוב מאמרים שלמים באנגלית, ולכתוב אימיילים שיווקיים בשפה זו, עדיין אתה תמשיך לשפר עוד ועוד. מכיוון שזה תהליך אינסופי. אנגלית אינה שפת האם שלנו, ותמיד יש מקום ללמוד עוד משהו ולשפר עוד משהו.



להתגבר על מכשול השפה כדי לעבוד מהבית