רוצה לעבוד מהבית? ומרוב עצים לא רואה את היער?

למי מיועד אתר זה? האינפורמציה באתר זה מיועדת למי שרוצה לבצע עבודה מהבית היישר מהמחשב האישי שלו, לעשות את דרכו כמשווק באינטרנט ולהרוויח כסף בתור Affiliate (שותף). המטרה היא להוביל את הקורא צעד אחר צעד, להסביר ולגלות את הדרך כיצד לבנות עסק באינטרנט באמצעות תוכנית שותפים. אם גם אתה בין אלה שמעוניינים לעבוד מהבית, ייתכן שבדרך כבר הבנת את אחת הבעיות העקריות בתחום הזה. אפשר לסכם את הבעיה בפתגם: "מרוב עצים לא רואים את היער".


אתה מבין יש כל כך הרבה אנשים וגורואים שמראים לך אספקט אחד שקשור לנושא, ומנסים למכור לך מוצרים המבוססים על אותו אספקט בודד, או אותו רעיון בודד. למשל בעת החיפושים שלך אחר מידע בנושא של עבודה מהבית, אתה יכול להגיע לכל מיני הצעות לרכוש ספרים בנוסח: קידום אתרים - איך להגדיל את תנועת המבקרים לאתר שלך או ספרים עם כותרות בנוסח "קידום אתרים בגוגל - האתר שלך יקרוס מרוב מבקרים". ואתה אומר לעצמך הספר הזה נשמע מצוין אבל גם אילו היה לי את הספר הזה, והייתי מבין כיצד להביא עוד גולשים ועוד מבקרים אל האתר שלי, מה זה היה עוזר לי? הרי עדיין אין לי אפילו אתר. וגם אם היה לי אתר, מה אני אמור לעשות עם האתר, איך אני אמור לעשות את זה. איך להתחיל, ממה להתחיל, מה השלב הראשון ביצירת עסק באינטרנט, ומה עושים אחר כך?


רבים מהגורואים שמייצרים ומוכרים את הספרים הגרנדיוזיאיים הללו, מניחים שאתה משווק כבר כמה שנים באינטרנט ושכל מה שאתה מחפש היא דרך נוספת להגדיל את ההכנסות שלך מהעסק הקיים, או להביא עוד תנועת גולשים,הם מציעים לך שיטות יעילות לפרסום בגוגל שבאמצעותן תלמד כיצד להרויח כסף.אבל הם לא מדברים אל האדם המתחיל, שמחפש את דרכו בין כל מאות אלפי ההצעות השונות באינטרנט.


ואתה מה בסך הכול רצית? רק רצית קצת לבצע עבודות מהבית, ולהשלים הכנסה. מטרת בלוג זה היא לתת לך מפת דרכים, שתציג בפניך את הדרך, איך להתחיל, ממה להתחיל, מה נחוץ כדי להתחיל, ומהם השלבים שצריך לעבור. וכך תוכל להתקדם צעד אחר צעד ולהבין מה נדרש ממך לעשות, מה נדרש ממך ללמוד. ואף לספק לך את המידע שאתה צריך ללמוד. בעצם ללמד אותך – והכל בחינם.


למה אני נותן את כל זה בחינם? ראשית, אני מאמין שמי שעוזר לאנשים בעצם בסופו של דבר עוזר לעצמו. שנית, לא מצאתי מקום שבו החומר מאורגן בצורה יעילה ופשוטה. בהתחלה כתבתי את המידע הזה בשבילי, כדי לעשות לעצמי סדר בדברים. אבל החלטתי שאני צריך לשתף ולחלוק במידע הזה עם כל מי שמתעניין בתחום. יש כל כך הרבה פוטנציאל וכל כך הרבה אפשרויות באינטרנט, ואשמח לראות יותר ויותר ישראלים מצטרפים לחגיגה הזאת וגוזרים קופון מהאפשרויות הללו. כך שכל מי שרוצה ללמוד להרויח כסף מהבית באמצעות Affiliate – תוכנית שותפים, יוכל לעשות זאת. ואם אני יכול לתרום למישהו במשהו ולסייע לו, מדוע לא?

המכשול העיקרי בדרך לעשיית כסף מהבית