עבודה מהבית - המקצוע החם באינטרנט

הדרך הטובה ביותר כיום לעבוד מהבית היא באמצעות האינטרנט. האינטרנט מטבעו הוא מקום בו אנשים מחפשים אינפורמציה, לכן הוא גם משמש כר נרחב ופורה למכירת מוצרי אינפורמציה. לרוב מדובר בספרים בפורמט PDF, שהלקוח יכול להוריד אותם אל המחשב שלו תוך שניות ספורות לאחר שסיים את תהליך התשלום בכרטיס האשראי.


לכן המקצוע החם באינטרנט, הוא משווק תוכנית שותפים. זוהי עבודה מהבית, דרך המחשב ורבים מהמשווקים המצליחים ביותר באינטרנט התחילו בתור Affiliate (שותפים). כאשר אתה נרשם לתוכנית שותפים והופך להיות Affiliate אתה מתחיל לעשות כסף מבלי הצורך להתעסק בצד הטכני של יצירת המוצר (אתה משווק מוצר שמישהו אחר כבר יצר), מבלי הצורך להתעסק בצד של תמיכה במוצר לאחר המכירה, ומבלי הצורך להתעסק בצד של גביית כספים מהלקוח באמצעות סליקה וכרטיסי אשראי. כל מה שאתה בעצם עושה הוא להפנות את הלקוח אל אתר היצרן או אל עמוד המכירה של המוצר. כדי שההפנייה תהיה אפקטיבית אתה צריך לדבר קצת על המוצר להמליץ עליו, וכמובן להוסיף את ההפנייה שלך. כאשר הלקוח רוכש את המוצר כתוצאה מההפנייה שלך, אתה מקבל את העמלה. והעמלות בשוק הזה גבוהות מאוד, נעות בין 50% ל – 75%.


מה בעצם אתה משווק? לרוב מדובר במוצרי אינפורמציה, ספרי PDF שמכילים מידע ספציפי בנישה ספציפית. אלה יכולים להיות ספרים בנושא של הרזייה, דיאטה ופיתוח גוף, אלה יכולים להיות ספרים שמסבירים איך לעשות כסף, או ספרים שמלמדים לעשות משהו. מוצרים נוספים פופולאריים הם תוכנות מחשב וסרטי הדרכה שמסבירים כיצד לעשות פעולה מסויימת. לדוגמה סרט הדרכה שמסביר כיצד לבנות פנלים סולאריים לגג שבאמצעותם אפשר לספק חשמל לבית חינם על ידי ניצול האנרגיה הטבעית של השמש.


בשלב הבא, לאחר שתהפוך למשווק מצליח ותעשה מזה כסף, אתה תתחיל לחשוב על הצד השני של המטבע, כלומר אתה תחשוב לייצר מוצר משלך, ותהפוך ליצרן. בתור יצרן תוכל ליצור תוכנית שותפים שבה אנשים אחרים ישווקו את המוצר שלך, ויקבלו עמלה עבור כל מכירה. היתרון הגדול עבור היצרן הוא שהוא משלם רק כאשר בוצעה מכירה. הוא לא משלם עבור הפנייה של לקוח אל האתר שלו, ואפילו לא אל עמוד המכירה של המוצר. רק כאשר מתבצעת מכירה בפועל ונכנס כסף הוא משלם למשווק השותף את חלקו מתוך הכסף של המכירה.


מדוע כדאי לך ללמוד את הנושא ולהשתלם בתור משווק-שותף באינטרנט? מכיוון שזוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף אמיתי, כסף רציני באינטרנט.

קרא עוד אודות
עבודה מהבית