הבעיה של מרבית האנשים שרוצים לעבוד מהבית

 מחסור בזמן לעבודה מהבית
לא משנה מהי הסיבה שהחלטת להרוויח עוד כסף בעבודה מהבית, בין אם מדובר ברצון ליצור הכנסה נוספת, ובין אם זה בגלל חובות שנקלעת אליהם, ואתה מחפש דרכים לעשות כסף וליצור לך מקור הכנסה נוסף שיעזור לך להיחלץ מהחובות. אולי אתה רוצה כסף פנוי כדי לרכוש משהו שתמיד רצית, ולא היה לך התקציב עבורו. בכל מקרה, אתה יכול, וכדאי וראוי שתתחיל במלאכה.
 הבעיה של מרבית האנשים שרוצים לעבוד מהבית, הוא מחסור בזמן. האדם הממוצע משקיע לפחות 160 שעות בחודש במקום העבודה שלו, ואם הוא עושה פה ושם שעות נוספות, אז מדובר לפחות ב 180 שעות חודשיות. הוא מבזבז בממוצע עוד 50 שעות חודשיות בדרכים, להגיע אל העבודה ולחזור מהעבודה הביתה. כך שסביב מקום העבודה שלו, וסביב הפרנסה העקרית שלו, ניתן לומר שמונחים יותר מ 230 שעות בחודש. זהו מרוץ העכברים אודותיו כתב רוברט קיוסאקי. אם מדובר באדם נשוי עם ילדים, הרי ברגע שהוא מגיע הביתה יש לו משימות מרובות לעשות. לטפל בילדים, להקדיש להם תשומת לב, לבלות עם אשתו, לבלות עם חברים. כמה זמן כבר נותר לו להרוויח כסף? כמה זמן כבר נשאר לו ללמוד אודות עשיית כסף?



אז איך יוצאים ממרוץ העכברים הזה, איך יוצאים מהמלכוד הזה, שמצד אחד מיליוני אנשים זקוקים ליותר כסף על מנת לממן את חייהם שלהם ושל משפחותיהם, ומצד שני לא נותר להם זמן לייצר הכנסות נוספות מכיוון שאין להם זמן ללמוד כיצד לעשות זאת, ואין להם פנאי להשקיע בנושא?  הפתרון הוא להתחייב להקדיש בכל יום שעה אחת, אבל בכל יום. לפנות שעה יומית לנושא של לימוד, לקרוא ללמוד להבין כיצד מרוויחים כסף, ובכל יום לנקוט בפעולה אחת פשוטה, פעולה קטנה ככל שתהיה, צעד תינוק קטן, שיוביל אותך קדימה, לאט אבל בבטחה.



אין אני מציע לך לפרוש ממקום עבודתך ולהשקיע את כל כולך בלהרוויח כסף מהבית, מכיוון שעד שלא תגיע למצב שתרוויח לפחות 150 אחוזים ממה שאתה מרוויח במקום עבודתך, אין טעם לעשות זאת. אבל אם תגלה שבשעות הפנאי שלך אתה מסוגל להרוויח 150% יותר מאשר אתה מרוויח ביום עבודה מלא, הרי שזה הזמן לשקול לעבור לעבודה מהבית בפול טיים ג'וב. אתה תגלה שיש הרבה פרטים והרבה דברים בדרך שצריך ללמוד איך לעשות, לכן הפעולות הקטנות והפשוטות הללו שתעשה בכל יום, יש להן חשיבות מכרעת אודות עתיד העסק שלך, ואודות הרווחים שלך. פשוט תתמקד במשימה אחת יומית, תתפקס עליה, תתעמק בה, תלמד אותה, ואז תמשיך הלאה. אין לך מושג איזו השפעה חיובית מצטברת תהיה לזה על ההישגים שלך.