לעבוד מהבית ולהרוויח כסף ממכירת אתרים

עבודה מהבית בהקמה ומכירת אתרים
אחת השיטות שבהן נוקטים יזמיים חרוצים כדי להרוויח כסף מהבית, היא טכניקה שבה הם מקימים אתרים, מקדמים אותם במנועי החיפוש, ואז מוכרים אותם ברווח. אתה קובע מחיר ומציע את האתרים למכירה. אחד הדברים החשובים לאנשים שמחפשים לרכוש אתרים מוכנים הוא שהתוכן באתר יהיה מקורי. אם אתה מציע אתר שכולל יותר מחמישים עמודים אותנטיים, הרי שאתה יכול לדרוש סכום של כשבע מאות דולר עבור אתר שכזה. כמובן שהמחירים משתנים לכאן ולכאן, תלוי בנישה של האתר, ותלוי במיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. לדוגמה, אם יש לך אתר שעוסק באיך לעשות כסף, הרי שאתה תרצה לבדוק אילו אתרים עולים בביטוי החיפוש – איך לעשות כסף. זהו ביטוי חיפוש די נפוץ בקרב אנשים שמחפשים דרכים להרוויח כסף, ייתכן שגם תרצה לבדוק את המונח, הכנסה נוספת.


אבל גם אם יש לך אתר טוב שטרם בוצע עבורו קידום בגוגל, הרי שיש לו פונטציאל רווח עתידי גדול. אחד הדברים שאתה צריך לשים עליהם את הדגש הוא עיצוב האתר. אם אתה מתכוון להקים אתר, כדי בסופו של דבר למכור אותו, ולהרוויח מהמכירה, העיצוב צריך להיות מקצועי ואטרקטיבי, הגרפיקה של האתר היא דבר חשוב מאוד מכיוון שקוני אתרים מתרשמים מאוד מגרפיקה מקצועית. אבל אתה לא חייב למכור אתרים במחיר של 700 דולר, אתרים קטנים יותר יכולים להימכר בין מאה דולר לארבע מאוד דולר. שמעתי גם על מיני אתרים שנמכרו ב 59 $. מיני אתר, הוא אתר הכולל שניים או שלושה עמודים בלבד.



אתה עכשיו אולי אומר, כן אבל איך אני אעצב כזה אתר אטרקטיבי? לא כולם הרי יודעים לעצב. ובכן, אני רוצה להודיע לך כאן ועכשיו, שהרוב המכריע של האנשים שעושים הרבה מאוד כסף מבניית אתרים ומכירתם, אינם מעצבים באתר שלהם אפילו קו אחד. מה הם עושים? הם שוכרים שירותיהם של מעצבים מקצועיים. ולא, זה לא עולה הרבה כסף. מכיוון שאנו בזירה של האינטרנט, ישנם אנשים מעבר לים, שיעשו עבורך עבודת עיצוב אתר סופר מקצועית וייחודית במחירים די נמוכים, למשל 67$. בשביל המעצבים הללו זוהי הזדמנות נהדרת לעבוד מהבית, ולהתפרנס מהבית, ולכן הם מוכנים לבצע עבודות במחירים מאוד נמוכים. זכור! נקודת המפתח למכירת אתר הוא העיצוב המקצועי והנקי של האתר. זה אחד הדברים שמרשימים מאוד קונים. כאשר אתה מציע חבילה מדויקת ומושלמת, האתרים שלך יימכרו כמו לחמניות טריות.



כאשר אתה קובע את המחיר למוצר, כלומר לאתר, אל תקבע מחיר עגול, אם למשל אתה רוצה לקבל 200$ עבור האתר, תכתוב 197$, אם זה אתר שמכיל עשרות עמודים ואתה רוצה לקבל תמורתו 500$, כתוב שהמחיר הנדרש הוא 497 $. מדוע לעשות זאת? מסיבה אחת, זה עובד. זוהי טכניקה בדוקה שבה משתמשים סוחרים כבר שנים רבות. כמה פעמים ראית מוצר שעולה 199 שקלים? או 297 שקלים? כאן נכנס העניין הפסיכולוגי. כאשר אנו שומעים 297 שקלים, אנחנו שומעים מאתיים, ופסיכולוגית זה נשמע לנו הרבה יותר זול מ 300 שקלים, אף על פי שההבדל ביניהן הוא רק שלושה שקלים.