עבודה מהבית באינטרנט

מעוניין בעבודה מהבית באינטרנט? כנראה שהעבודה האולטימטיבית מהבית היא עבודה בכתיבה. זוהי פשוט סוג העבודה האידאלית לביצוע מהבית. הרבה מהיכולת שלך לעשות כסף מכתיבה תלויה באיכות הכתיבה שלך, ואיכות כתיבה זה משהו שמשתפר עם הזמן, זה ממש כמו בספורט, ככל שתתרגל יותר, ככל שתתאמן יותר כך תשפר את כושרך הגופני. בכתיבה, ככל שתכתוב יותר, ככל שתפרסם יותר מאמרים, כתבות וסקירות, כך שתשפר את יכולת הביטוי שלך בכתב. אם אתה כותב היטב, אז יש סיכוי לעבודות שלך לעשות כסף, בין אם הם יפורסמו בכתבי עת, בעיתונים מגזינים או ספרים בהדפסה המסורתית הרגילה, או בין אם יתפרסמו כתכנים ומאמרים באינטרנט.

לעבוד מהבית באינטרנט
אם אתה באמת רציני לגבי עבודה מהבית באינטרנט, אז בכל יום במקום לצפות עוד שעה בטלוויזיה, תקדיש את השעה הזאת לכתיבה. תוך זמן קצר אתה תרגיש בשינוי המתחולל בכתיבה שלך. יותר מדי אנשים חוזרים מהעבודה או מהלימודים, אוכלים מתקלחים ויושבים מול הטלוויזיה או מול המחשב. הם היו יכולים לנצל את הזמן הזה ביעילות רבה יותר. הם היו יכולים בזמן היקר הזה ללטש את יכולות הכתיבה שלהם, אבל במקום זה הם משוטטים שעות ברשת האינטרנט רק כדי לצפות בעוד סרט ביוטיוב או לעדכן את החברים בפייסבוק בתמונות החדשות מהמסיבה מהשבוע שעבר. אל תבין אותי לא נכון אני לא נגד גלישה באינטרנט, יש באינטרנט הרבה מאוד חומר בעל ערך רב, אני גם לא נגד צפייה בטלוויזיה. אני חושב ששני המדיומים הללו תורמים רבות. יחד עם זאת אלה הם גזלני הזמן המסוכנים ביותר, ואם לא תלמד להגביל אותם ולשלוט בהם, תמצא את עצמך מבזבז את כל זמנך רק עליהם, מבלי לקדם את מטרותיך בחיים.


אם קריירה של כתיבה בעבודה מהבית, זוהי אחת המטרות שלך בחיים, ואתה מעוניין גם להרוויח כסף מזה, אז כדאי שתיקח את עצמך בידיים, ותקדיש יותר זמן לכתיבה ופחות זמן לצפייה בטלוויזיה. אתה מבין, כותב מקצועי שמתפרנס מכתיבה נטו מקדיש בכל יום שעות ארוכות לכתיבה. הוא מתעורר בבוקר, והעבודה שלו זה לכתוב, אתה מתעורר בבוקר, ועליך לצאת ליום עבודתך, או ללימודים. אתה נמצא בעמדת נחיתות ביחס לכותב מקצועי, והדרך היחידה שבה אתה יכול לשפר את הסיכויים שלך להצליח היא באמצעות כתיבה אינטנסיבית בשעות הפנאי שלך, לאחר הלימודים או העבודה. האם יש בך את היכולת לכתוב ספר שלם? אם אתה חובב כתיבה אני מאמין שכן, זה הכול עניין של תרגול והשקעה.
האם אתה קורא טוב? מרבית הכותבים המצליחים הם גם קוראים נלהבים. חוויית הקריאה היא חוויה מדהימה, וכאשר אתה קורא משהו שבאמת כתוב היטב, אתה נהנה מכל מילה ומכל משפט בספר. לקרוא ספר זה גם לראות לנגד עיניך כיצד צריך לכתוב, ואיך כתוב ספר. אני לא נוהג לקרוא במהירות, אני יודע שישנם כל מיני קורסים שמלמדים קריאה מהירה, אבל אני לא מעוניין לקרוא מהר, אני רוצה לגמוע כל מילה, להרגיש כל משפט, לשים לב כיצד המילים מתחברות זו לזו, לשים לב למשקל של המשפט, ולאופן בו הוא מנוסח. מי שקורא במהירות לא יכול לשים לב לאיכויות הכתיבה, הוא פשוט קורא את הרעיון של הסיפור, ואני רוצה הרבה יותר מזה. אם תאמץ לך את הגישה הזאת, הכתיבה שלך תשתפר באופן משמעותי. אני תמיד נושא איתי ספר לכל מקום. בדרך לעבודה, באוטובוס, אני מתיישב ומתחיל לקרוא למשך חצי השעה הקרובה. מה עושים אנשים אחרים? מרביתם סתם יושבים ונראים בוהים בחלל. למד לנצל זמנים כאלה לפעילות מבורכת של קריאה. אם אתה אדם שנהנה מכתיבה ועושה את זה מתוך תשוקה אמיתית, אז אתה מוזמן לצאת למסע מופלא ומרתק שבו תיהנה מכל רגע.

לעשות כסף מכתיבה זה לא בשמיים, עליך ללמוד לכתוב על אירועים ספציפיים מזווית רעננה ושונה, להביא את ההשקפה שלך והתובנות שלך כדי ליצור משהו ייחודי. דרך אחת לחדד את כישורי הכתיבה שלך היא להירשם לסדנת כתיבה יוצרת, שבה תלמד שיטות כתיבה ואמצעים אמנותיים אשר יעשירו כל מה שאתה מוציא תחת ידך. יחד עם זאת, אין חובה להירשם לסדנאות מסוג זה כדי להצליח ככותב. האם עמוס עוז למד בסדנאות כתיבה יוצרת, ומה לגבי דויד גרוסמן? פתח לעצמך סגנון כתיבה בהיר מדויק ועשיר, וצא לדרך.

להקים עסק מהבית ולעבוד בו 

עבודה מהבית בייעוץ אישי