להקים עסק מהבית לעבוד בו

מה דעתך לנקוט בשיטה פרוקאטיבית, ולהקים עסק מהבית? ביזנס כזה המופעל מבית המגורים הפרטי שלך, הוא אירוע הטומן בחובו התרגשות וציפייה. לא מדובר רק בסוג שונה של עבודה ממה שעשית עד כה, אלא אף בשינוי מהותי בסגנון החיים. אבל זה לא שיום אחד אתה קם בבוקר ואתה אומר לעצמך זהו מהיום והלאה אני אך ורק עובד מהבית. מדובר בתהליך, שבו מרבית האנשים העובדים מהבית מבצעים אותו בהדרגה. זה מתחיל בעבודה חלקית, במשרה חלקית, במשהו שמספק הכנסה נוספת. בקרב חלק מהאנשים, עם הזמן, זה הופך להיות בסופו של דבר לעניין המרכזי, ולעסק המופעל מהבית במשרה מלאה, ומכניס הרבה כסף. עבור אחרים זה תמיד יישאר בגדר הכנסה נוספת.

עסק מהבית
הטיפ הטוב ביותר שאני יכול לתת לך להצליח בעסק קטן מהבית הוא לבחור בתחום שאתה מתעניין בו. אם תבסס את העבודה שלך מהבית על משהו שאתה אוהב, אז תהיה מסוגל להשקיע בזה את כל כולך ואת מרצך. אפילו אם מדובר בעבודה שמתבצעת בשעות הערב לאחר העבודה הרשמית שלך, תהיה לך מוטיבציה אדירה לבצע אותה. 

העצה השנייה היא שתתעמק בזה עד כמה שאתה רק יכול. כלומר, אם למשל התחביב שלך הוא נגינה בגיטרה, אז תלמד עוד ועוד, תרחיב את הידע שלך בנושא. בנה תוכנית לימודים המיועדת למתחילים. בנה תוכנית לימודים נוספת המיועדת למתקדמים. כך גם תהיה מסוגל ללמד תלמידים מהיסוד, לקדם אותם ואז להעביר אותם לתוכנית הלימודים המתקדמת יותר. זה אומר שהם יעברו כברת דרך, ואתה תרוויח כסף לאורך תקופה ארוכה יותר. 

אגלה לך סוד, לאמיתו של דבר, זה לא משנה מהו התחביב שלך, אתה מבין, כאשר מדובר בתחביב אתה עושה את זה להנאתך הפרטית בלבד, ויש הרבה מאוד אספקטים שאתה לא חושב עליהם. כאשר אתה ממיר את התחביב לעסק קטן מהבית, אתה צריך לחשוב על זה מזווית אחרת. יש הבדל בין לדעת לעשות משהו בעצמך, לבין להעביר את הידע הזה למישהו אחר, אתה תצטרך לחשוב יותר לעומק על הדברים, ולפתח לך טכניקות ושיטות להעביר את הידע בצורה קלה ברורה ומובנת. ברגע שתהיה מומחה בתחום שלך, אז יהיה לך ערך אמיתי להעביר הלאה.


זה לא קל ולא פשוט ליצור לעצמך את העבודה מהבית, אבל זה בהחלט אפשרי. איך אני יודע? ראשית, אני מכיר אישית אנשים שעובדים מהבית ומרוויחים כסף, שנית עשיתי את זה בעצמי. דרך נפלאה למשוך אליך לקוחות היא באמצעות מבצעים אטרקטיביים שלא קיימים במקומות אחרים. אם אתה נותן משהו שמישהו אחר לא נותן, אם אתה מעניק בונוס שאין אצל אחרים, אז לקוחות יגלו עניין בהצעה שלך, וכך תהיה מסוגל להגיע ליותר לאנשים, להפוך אותם ללקוחות, ולהרוויח יותר כסף.

כאשר כבר יש לך חוג לקוחות, אתה יכול להסתייע בהם על מנת להגדיל את מחזור המכירות שלך. אם נתבונן בדוגמה של עסק מהבית ללימוד נגינה בגיטרה, הרי שאתה יכול להציע לתלמידים הקבועים שלך, שכל מי שיביא חבר, יזכה לשיעור גיטרה אחד בחינם. כך גם אתה תרוויח וגם הלקוחות שלך ירוויחו.

לקדם את העבודה מהבית