לעבוד מהבית בהשגחה על הבית

מהי עבודה מהבית בהשגחה על הבית? אני חושב שהכותרת של מאמר זה אומרת הרבה לגבי הרעיון להרוויח כסף מהזדמנות עסקית זו. לא צריך לקרוא את נתוני הפשיעה הסטטיים מאת משטרת ישראל, כדי לדעת שיש הרבה מאוד מקרים של שוד ופריצה בארץ. כל אחד שמע על מישהו שביתו נפרץ. בין אם זה חבר, קרוב משפחה, או שכן המתגורר באזור. זה יכול לקרות לכל אחד. התחושה להגיע לבית שנפרץ היא קשה ביותר, יש אנשים אפילו שלקו בהלם לאחר שהגיעו לביתם וגילו שמישהו לא רצוי ביקר בו. החדירה הזאת לפרטיות, ההרגשה שמישהו נכנס אל המקום הפרטי ביותר שלך, ועשה בו כבשלו...זוהי בהחלט תחושה קשה.

לעבוד מהבית בהשגחה
מסתבר שהרבה מאוד פורצים מחכים לשעת כושר, ומצליחים לאסוף מידע לגבי אנשים המוזמנים לשמחות ואירועים. כמה פעמים שמעתם את הסיפור הזה של משפחה אשר חזרה מאירוע משפחתי, או מהבר מצווה של הבן של החברים, ולמרבה הצער גילו שביתם נפרץ. אפילו אם יש ביטוח על מה שנגנב מהבית, הרי שעגמת הנפש, הכאב והצער, גדולים מאוד. לרוב מתגלה בית הפוך ומבולגן, ויש את כל הביורוקרטיה מול הרשויות, ומול חברות הביטוח. עסק לא נעים לכל הדעות. רק יצאתם לחתונה של חברים. יצאתם מהבית בשעה שבע בערב, תוך ארבע שעות כבר חזרתם הביתה, אבל זה היה מאוחר מדי. את הנעשה אין להשיב.

 
הרעיון של השגחה על הבית, דומה לרעיון של בייביסיטר לילדים. למעשה זה בייביסטר לבית. בדיוק לשם כך התחילו לקום עסקים אשר מספקים שירות של שמירה על הבית. למעשה כולנו יודעים היטב שאילו היו אנשים בבית, אף אחד לא היה מנסה לפרוץ אותו בשעות מוקדמות שכאלה. אם אתה רוצה לעבוד מהבית ולהרוויח הכנסה צדדית נוספת, אתה יכול לשקול לעבוד בבית של אחרים. כלומר לשמור ולהשגיח על הבית. עצם נוכחותך בבית, תבטיח שהבית יישאר שמור ומוגן. ברגע שהפורצים הפוטנציאליים ירעישו וישמעו את קולך מהעבר השני של הדלת, הם יבינו שיש מישהו בדירה, וימהרו לעזוב את המקום, אולי לחפש להם טרף קל אחר. אנשים מוכנים לשלם יפה תמורת השקט הנפשי הזה. אף אחד לא היה רוצה לחזור משמחה משפחתית, שבה רקד שמח ונהנה, ולגלות שביתו נפרץ. תחושת השמחה, קורת הרוח וההנאה נעלמים כהרף עין, כאילו לא היו, ובמקומם משתלטת תחושה של פחד ועצב.

איך אפשר לעבוד מהבית בהשגחה על בתים? שלב ראשון, צריך להוציא תעודת יושר מהמשטרה על מנת להראות ללקוחות שאתה אדם ישר ושומר חוק. בעיסוק מסוג זה נחוצה שקיפות מלאה, אנשים רוצים לדעת מי בא לביתם כדי להשגיח עליו. הם ישמחו לשלם בעין יפה תמורת השקט הנפשי שהבית שלהם בידיים טובות. אתה יכול להתחיל לפרסם את השירות בקרב אנשים שאתה מכיר. בעסק שכזה המלצה מפה לאוזן שווה זהב. מעבר לכך, אתר אינטרנט ייעודי המכיל את כל האינפורמציה אודות השירות, עשוי לספק לך לקוחות רבים, ולהרוויח עבורך כסף.