עבודה מהבית בניהול אמנים

איך אפשר לעבוד מהבית בניהול אמנים? תעשיית המוזיקה בארץ מגלגלת מיליוני דולרים בחודש. אתה לא חייב להיות חברת התקליטים הליקון, כדי ליטול נתח מעוגת תעשיית המוזיקה והבידור. אם בעבר חלק לא קטן מהרווחים הגיע ממכירות של דיסקים, הרי שכיום המודל העסקי השתנה. כיום הכסף הגדול נמצא בהופעות של אמנים. בין אם מדובר באמנים שמופיעים במסיבות, אירועים ושמחות, ובין אם מדובר באמנים שמופיעים במועדוני הופעות, בפאבים, בפסטיבלים. קיימת בארץ דרישה אדירה להופעות ומופעים של אמנים. אנשים פשוט אוהבים לראות הופעות חיות.


עבודה מהבית בארגון מופעים

כמארגן הופעות ומנהל אמנים אתה יכול לגזור קופון בשיעור של כ 20% מכל הופעה שאתה מארגן. אם אתה אדם שיש לו הרבה חברים, ואתה מסוגל למשוך קהל למועדון הופעות, ייתכן שהעיסוק הזה בדיוק בשבילך. כיום יש הרבה מאוד דרכים אפקטיביות לקדם להקה, זמר או זמרת. חשבון פייסבוק שכולל מאות חברים, או אפילו אלפי חברים, עשוי להוות קטר חזק מאוד למשוך הרבה מאוד אנשים אל ההופעות. כמובן, שפרסום באינטרנט, הקמת אתר ייעודי לאמן, ופרסום בעיתונות המקומית, כל אלה עשויים להוות קידום מכירות מעולה.



היתרון הוא שאתה יכול לעבוד מהבית, ולארגן את הכול היישר מהחדר הפרטי שלך. שיחות טלפון עם מועדוני הופעות, מארגני פסטיבלים, בארים ופאבים. ניהול פרסום האמנים שאתה מייצג באמצעות האינטרנט, קידום ההופעות ברשתות החברתיות. כל העבודה הזאת נעשית מהבית.


איך מוצאים אמנים לעבודה משותפת? אם אתה מתחיל בתחום, אל תצפה שאייל גולן או מירי מסיקה ירוצו אליך כדי שתייצג אותם. השיטה היא להתחיל בקטן ולגדול. תתחיל לחפש אמנים מתחילים, להקות מתחילות, אבל טובות. זמרים וזמרות יוצאים מן הכלל, שעדיין לא התגלו, ותציע להם דיל. תציע לקדם אותם ולעזור להם להשיג יותר הופעות. בתמורה תקבל את חלקך מהעוגה. אמנים כאלה נמצאים במועדוני הופעות קטנים, בתחרויות לכישרונות צעירים, ואפילו בכוכב נולד. תמיד בתחרות הזאת יש כאלה שלא מגיעים אל הנבחרת, אבל סך הכול הם זמרים די טובים שאפשר לעבוד איתם. היתרון הוא שהם אפילו קצת מפורסמים, מכיוון שהם הספיקו קצת להופיע בטלוויזיה. הופעות אפשר לארגן כמעט בכל מקום, רק צריך להיות יצירתי. האם חשבת למשל על הופעה בקניון?



חתום על חוזה למשך שנתיים עד חמש שנים. אל תעבוד ללא הסכם, מכיוון שכבר ראיתי בימי חיי יותר מדי סכסוכים בגלל שלא נחתם הסכם. האמרגן החדש מתחיל לעבוד עם זמרת חדשה, לאט לאט המאמצים שלו נושאים פרי והוא מצליח לארגן לה הופעות במקומות יותר ויותר יוקרתיים. הוא מצליח בעזרת הקשרים שלו, וקסמו האישי, לארגן הרבה מאוד אנשים שיגיעו להופעות. די מהר השמועה עוברת מפה לאוזן, והמופעים של הזמרת הזאת מפוצצים כל מקום. הביקוש להופעות שלה הולך וגובר, הכסף הגדול מתחיל להיכנס, ואז? בום! הזמרת מודיעה לאמרגן שהוא מפוטר, שהיא מצאה לה אמרגן אחר. כל המאמצים שלו ירדו לטמיון, אבל הוא לא הגן על עצמו, הוא לא חתם איתה על הסכם עבודה. ההסכם גם מסדיר את עניין הרווחים, והאחוזים שתרוויח.