צור תוכנית עבודה לעבודה מהבית

 תוכנית עבודה מהבית
האם יש לך תוכנית עבודה לעבודה מהבית? אדם שעובד בארגון גדול, לא חושב בכל יום על תוכנית העבודה שלו, למעשה הוא מקבל את המשימות לביצוע דרך האימייל, או דרך מערכת ממוחשבת שמעבירה לו משימות לביצוע. יש כאלה שעובדים במוקדים טלפוניים, והעבודה שלהם היא בעצם לשוחח עם הלקוחות ולתת להם פתרונות לפי צרכיהם. אבל כאשר אתה עובד מהבית אתה זקוק לתוכנית עבודה מסודרת. לאמיתו של דבר אם אין לך תוכנית כזאת אתה תמצא את עצמך משוטט ברחבי האינטרנט, בודק אימיילים, בודק הצעות של משווקים שונים, גולש ומחפש, אבל לא מתקדם לשום מקום. אז איך בעצם בונים תוכנית שכזאת?



האסטרטגיה שלי היא להתחיל מהסוף להתחלה. אני קובע מהי המטרה שלי לעוד שנתיים מהיום. לדוגמה, אני יכול לומר שתוך שנתיים מהיום אני רוצה, בעבודה מהבית בזמני הפנוי, לבנות עסק שמניב עבורי 3,000 שקלים בחודש. אני ממשיך לעבוד במקום העבודה הרגיל שלי, ומקדיש בכל יום שעה אחת, ובסופי שבוע מספר שעות לצורך העניין הזה.



עכשיו אני שואל את עצמי מה נדרש כדי להביא לעסק כזה שירוויח עבורי בכל חודש עוד 3,000 שקלים, כהכנסה נוספת מהבית. מה בעצם אני הולך לעשות? האם אני רוצה לבנות עסק של אפיליאט? כלומר משווק תוכנית שותפים, האם אני רוצה להיות פרילנסר שמבצע עבודות באופן עצמאי? למשל ביצוע עבודות תרגום או כתיבת תוכן עבור בעלי אתרים אחרים? אולי אני בכלל רוצה ללמוד גרפיקה והקמת אתרים ולהקים אתרי אינטרנט מהבית עבור בעלי עסקים. אתה מבין, האפשרויות העומדות לרשותך הן רבות מאוד, זה תלוי בכשורים שלך, ובמה שאתה טוב, ומה שאתה אוהב לעשות.



השלב הבא הוא לשאול מהי התוכנית השיווקית, איך אני מביא לקוחות? באיזה סוג של פרסום באינטרנט אשתמש כדי למשוך לקוחות. ישנן תוכניות פרסום מצוינות, כמו גוגל אדוורדס, שמאפשרת לעסק שלך להופיע בתוצאות החיפוש בכל פעם שמישהו מחפש בגוגל מונח שקשור לעסק שלך. זוהי חשיפה אדירה שיכולה להזניק עסקים קטנים אל השמיים.