לשווק ולהרוויח כסף מהבית

מהו הסוד ליצירת רווחים באינטרנט? כיצד ניתן לעבוד מהבית ולהרוויח כסף באמצעות האינטרנט? ובכן, אגלה לך כבר עכשיו, מדובר בשיווק. אם אתה לא משווק - אתה לא מרוויח כסף. מה ההבדל בין משווק מצליח למשווק כושל? משווק כושל מתחיל את הבוקר בפתיחת האימייל שלו ומקבל בדואר עשרות הצעות, של אחרים, שמנסים למכור לו מוצרים, ומסיחים את דעתו מהעבודה האמיתית שהוא אמור לעשות. משווק מצליח – פותח את הבוקר בבדיקת הקמפיינים השיווקיים שלו. הוא בודק כמה הוא הרוויח ביום שחלף, והוא משפר את הקמפיינים שלו בהתאם. הוא משיק קמפיינים נוספים, והוא הופך את כל התהליך לאוטומטי.


אתה צריך ללמוד כיצד להפוך את העסק לאוטומטי. רק לאחר שתלמד לעשות את זה, אתה יכול להצליח בתחום עסקי האון-ליין. כל עוד אתה לא יודע איך להפוך את זה לאוטומטי, אין טעם להתחיל לשווק שום דבר. כך שהמיקוד שלך בשלב ראשון צריך להיות באיך להפוך את העסק לאוטומטי. וכאן יש הרבה מה ללמוד, ויש הרבה חומר טכני. זאת אולי הסיבה שרבים פורשים בדרך ולא מצליחים לעבור את המשוכה הזאת. מעטים יגידו לך את זה, למעשה עד כה לא שמעתי שאומרים את זה בגלוי, אבל אני אומר לך – זה הבסיס. ולכן זה חשוב שתדע את זה. ברגע שתלמד איך לעשות את זה, אתה קילומטר קדימה מרוב האנשים שרוצים לעשות כסף מהאינטרנט.



כאשר אתה תתחיל לשווק, אז תנצל את כל הזמן הפנוי שלך נטו לשיווק. כל זמן שמתבזבז בדברים אחרים הוא הפסד של כסף. אם יש לך שלוש שעות פנויות ביום, ובכל הזמן הזה אתה משווק, אז אתה מנצל את הזמן נכון. אתה עוזב הכל בצד. לא קורא אימיילים שאינם קשורים לעסק שלך, לא נסחף לראות את הסרטון של ה – 10 דקות ההוא שמנסה להסביר לך איך להגדיל את תנועת הגולשים לאתר שלך, אלא פשוט, נטו מקדם ומשווק. לא עושה שום דבר אחר. יש לך רשימת דברים לעשות ואתה מוציא אותה לפועל, אתה עושה את זה. כמה זמן אתה משקיע בפועל בשיווק? – אם אתה עושה הכל חוץ משיווק, אם אתה לא עושה כלום בנושא שיווק, אז אין לך סיכוי להרוויח אגורה. אם אתה עושה שיווק של 10 דקות ביום, תגדיל את זה לשעה או לשעתיים. תזנח את כל הפעולות האחרות ותתמקד בשיווק, ועשה את זה בכל יום מחדש – 30 יום בחודש, ללא יוצא מן הכלל.


כמה אנשים רוצים להיות זמרים? מאות אלפי אנשים בארץ רוצים להיות זמרים. אם הם לא היו רוצים הם לא היו רצים לכוכב נולד. ולמה זה קורה? מפני שאנשים רואים זמר על הבמה, וזה נראה להם קל, הם לא רואים את כל התמונה, הם לא רואים מה הוא עבר כדי להיות מה שהוא כיום. טוב, אולי כשמדובר בזמר שמגיע מכוכב נולד, אז הם רואים חלק ניכר מהדרך. עדיין יש הבדל בין מה שהם מדמיינים שצריך לעשות, למה שבפועל באמת צריך לעשות כדי להצליח בתחום הזה של המוזיקה. הצלחה באינטרנט לא שונה בהרבה.


השיטה היא כמו בספורט למתוח את הגבולות של עצמך. ללמוד משהו, ואז לנסות ללמוד משהו עוד יותר עמוק עוד יותר מרחיק לכת. ללמוד דברים שאפילו לא האמנת שאתה מסוגל ללמוד לעשות. וללכת על זה עד שתצליח לעשות את זה. אם אתה מסוגל לרוץ קילומטר, וזה כל מה שאתה יכול, אז יום אחד תנסה לרוץ קילומטר וחצי, תמתח את הגבולות. אם אתה לא משווק -אתה לא עושה כסף.


אני אומר לך איך אני מתייחס לכל העניין הזה של לעשות כסף און ליין, אני מתייחס לזה כמו למשחק. מכיוון שיש לי את מקום העבודה שלי שמספק לי פרנסה טובה והוגנת. כל מה שאני עושה און ליין, זה משהו אקסטרה.