איך ליצור הכנסה נוספת מהבית בכתיבת מאמרים?

הכנסה נוספת מהבית בכתיבה
דרך טובה ליצור הכנסה נוספת בעבודה מהבית היא באמצעות פרסום מאמרים רלוונטיים. אם אתה יוצר מאמרים אותנטיים שכתבת בעצמך, אתה יכול לעשות בהם שימוש כזה שיהפוך אותם למזומנים, ולהרוויח מזה כסף. אני רוצה להציג בפניך כאן שיטה שאתה יכול לאמץ לעצמך ולנסות אם היא עובדת גם בשבילך. בשלב הראשון בחר לך נושא שאתה מגלה בו עניין, זה יכול להיות כל דבר בעולם. בין אם אתה מתעניין בכדורסל, כדורגל, או ענף ספורט אחר, זה יכול להיות משהו מתחום המחשבים או ההייטק, אולי מהתחום הקולינארי הבישול והכנת מזון.



לאחר שבחרת לך תחום, פתח קובץ וורד וכתוב את הכותרת הגדולה של הנושא, ותתחיל לכתוב כל מה שאתה יודע על הנושא, כתוב את הרשמים הפרטיים שלך, נקודת המבט שלך, הכנס את הסגנון האישי הייחודי שלך לתוך הכתיבה. כתוב מכל מיני זוויות על הנושא. אתה שואף למלא כ 20 עמודי וורד בתכנים.  לאחר שסיימת את המשימה הזאת, עבור על כל מה שכתבת, וחלק את זה למאמרים בני 300 עד 600 מילים כל אחד. אתה לא באמת צריך לספור מילים, פשוט סמן את הטקסט הרצוי, בתפריט של וורד הקלק על כלים, ספירת מילים. וורד כבר יציג לך באופן אוטומטי את כמות המילים.



אתה תגלה מהר מאוד שיש ברשותך עשרות מאמרים בנושא אחד, תן כותרת לכל מאמר. נאמר שכרגע ברשותך כ 25 מאמרים. 20 מאמרים שמור לאתר אינטרנט או בלוג שאתה תקים, וחמישה מאמרים שמור להפצה באתרי מאמרים. המאמרים הללו הם השליחים שלך שמפיצים את המסר, הם הפרסום חינם שאתה מקבל. אל תדאג אני אלמד אותך בהמשך איך ניתן ליצור לאתר שלך או לבלוג שלך מספר מקורות הכנסה.


בנה את האתר או הבלוג שלך עם התכנים הללו, אל תפרסם את כולם בבת אחת, פרסם מאמר פעם עד פעמיים בשבוע, וכך בהדרגה האתר שלך יתחיל להתמלא בתכנים, ויתפוס נפח. תתחיל לפרסם את המאמרים באתרי מאמרים, כאשר בחתימה שלך יש לינק אל האתר שלך, זה יביא לך תנועה של גולשים אל האתר.


אם אתה אחד שבאמת אוהב לכתוב ויוצר המון תכנים, הרי שאתה אפילו יכול למכור את התכנים עבור בעלי אתרים אחרים בכסף, וליצור מזה אפילו עוד מזומנים. אני מכיר אנשים שביססו את כל המודל העסקי שלהם על מכירת תכנים בתשלום, הם פשוט כותבים מאמרים ותכנים עבור אתרים קיימים. הלקוחות שלהם הם גם ארגונים גדולים וחברות גדולות, אבל גם בעלי אתרים קטנים שזקוקים לרענון האתרים שלכם בתכנים חדשים ומקוריים.