לעבוד מהבית בגינון

האם ניתן לעבוד מהבית בגינון? ובכן, אין אנו מדברים כאן על משחק החווה בפייסבוק, על מנת לטפל בגינה כמובן שצריך לצאת אל הגינה עצמה, לעקור עשבים שוטים, להשקות, לעדור ולדשן את הצמחים, לכסח את הדשא, לנטוע שתילים, ולגזום את הגדר חיה.הבשורה הטובה היא שאתה לא חייב לעשות את זה במו ידיך, אתה יכול לנהל עסק לגינון מהבית הפרטי שלך. כל מה שעליך לעשות הוא לנהל את העסק מהבית. אם אתה מישהו שכבר מתעניין בנושא של גינון וצמחים, ויש לך ידע בנושא, אז יש לך יתרון התחלתי, אבל גם אם אין לך ידע בנושא אתה יכול ללמוד את עיקרי הדברים די מהר. כמובן, שכל זה בתנאי אחד, שהתחום הזה של גינון הוא אכן תחום שמעניין אותך ומרתק אותך. אם זה ממש לא מעניין אותך, אז חבל להשקיע לימוד בתחום הזה. אם אין לך כסף בכלל, אתה יכול לעבור תקופת חניכות אצל גנן אחר, פשוט להתחיל לעבוד בגינון אצל מישהו אחר, ולהציע את שירותיך במחירי מינימום, רק כדי ללמוד את המקצוע, וגם לאסוף מעט כסף לקראת הקמת העסק שלך מהבית.
עבודה דרך הבית בגינון
מדובר בעסק שאינו דורש השקעה גדולה. אתה זקוק למכונת כיסוח דשא ועוד כמה כלים פשוטים כמו מעדר מגרפה מזמרה ואתה מוכן לצאת לדרך. בעסק מסוג זה אין אתה זקוק למשרד או לחנות. ניתן להפעיל את העסק מהבית, והעבודה המנהלית מתבצעת מביתך. העבודה בשטח יכולה בתחילת הדרך להתבצע על ידך, בעצמך, אך בהמשך חיוני שאתה רק תנהל את העסק ולא תעבוד בעצמך בגינון. אתה יכול לשכור לך עובד או מספר עובדים צעירים אשר יבצעו את העבודה עבורך, בפיקוח והדרכה שלך, ואתה תרוויח את ההפרשים בין סכום הכסף שאתה מקבל בעבור החזקת הגינות, לבין מה שאתה משלם לעובד. מדוע זה חשוב שתנהל את הכול ולא תעבוד בעצמך בגינון? מכיוון שרק כך יהיה לך את הזמן לפתח את העסק הזה ולקדם אותו, להגדיל את המכירות, ולהרוויח יותר כסף.


אם אתה לא יודע כמה כסף עליך לגבות בעבור טיפול חודשי בגינה, אתה פשוט יכול להתקשר בתור לקוח לגננים באזור ולבקש מהם לקבל הצעת מחיר לגבי גינה סטנדרטית בבניין 8 קומות. לאחר שתקבל מספר הצעות מחיר, זה ייתן לך מושג ברור מה הם המחירים המקובלים בשוק.


בהמשך אתה יכול להרחיב את העסק שלך, לעסק של גינון וניקיון. אותם לקוחות שכבר עושים שימוש בשירותי הגינון שלך, יכולים גם לשכור אותך לצורך ניקיון. שוב אני מדגיש, התפקיד שלך הוא לא לעבוד בפועל בגינות, אלא לנהל את כל העסק. הבסיס שלך הוא מהבית, אתה יכול להפיק כרטיסי ביקור ופליירים המכילים הצעה אטרקטיבית לביצוע טיפול בגינה, זוהי דרך טובה וזולה להפיץ ולפרסם את העסק. כמו כן עליך להיפגש עם ועדי בתים, ולבצע את כל נושא קידום העסק. אתה הוא זה שמשיב על שיחות הטלפון, עונה ללקוחות, קשוב לרצונותיהם, וכן, גם פותר בעיות כאשר כאלה מתעוררות. רוח היזמות שלך ושאיפה שלך להצליח ולעשות כסף, יהוו רוח גבית שתזניק אותך קדימה. די מהר ניתן להקים עסק של גינון, ולהתחיל להרוויח כסף. אתה לא צריך לשכור משרדים יקרים, ויכול לבצע את ניהול העסק בעבודה מהבית.