עסק זעיר מהבית

הזדמנות עסקית לעשות כסף
האינטרנט הוא טכנולוגיה שסייעה להפוך את העולם לכפר אחד גלובלי קטן, כאשר קל מאוד למצוא אינפורמציה בכל תחום שמישהו מתעניין בו, קל מאוד להעביר מסרים, לשלוח קבצים מקצה אחד של העולם אל הקצה השני כהרף עין. למעשה אם לפני 30 שנה היו מספרים לנו על היכולות המופלאות של האינטרנט העכשווי בימנו, היה נדמה לנו שמדובר במדע בדיוני. לא היינו מצליחים להבין איך אפשר להעביר ספר שלם שכולל 350 עמודים מקצה אחד של העולם אל הקצה השני בשנייה אחת. ההפצה הפכה להיות כל כך קלה, זולה ומהירה, שהרבה מאוד אנשים גילו שיש כאן הזדמנות עסקית לעשות כסף.


עלויות של ציוד למשרד ביתי הוזלו באופן משמעותי. בימנו אתה יכול להתקין לך משרד ביתי בהשקעה של כמה מאות דולרים בלבד. ואפילו יש כאלה שאומרים שאפילו זה יותר מדי. כל מחשב עם חיבור פשוט לאינטרנט, מהווה נקודת עבודה מהבית עבור משווק באינטרנט כדי להריץ את העסק הזעיר שלו. זה הופך את כל העניין לאפשרי ובר השגה כמעט עבור כל אחד שרוצה להריץ עסק מביתו הפרטי, וזה ברור מדוע יותר ויותר אנשים נמשכים להזדמנות הזאת.


בכלכלה המשתנה של המאה העשרים ואחת אנחנו יודעים היטב שאין כזה דבר מקום עבודה בטוח. מקום העבודה שלך בטוח כל עוד המצב הכלכלי-גלובלי יציב, אבל מה קורה כאשר זה מתערער? היינו עדים כבר לאלפי מפוטרים מחברות הייטק, ראינו אין במחי אחד ובהרף עין, אנשים שהרוויחו עשרות אלפי שקלים בחודש, פוטרו, ונדרשו לנטוש במיידית את הבניין. אפילו לא נתנו להם זמן לאסוף את החפצים האישיים שלהם. אתה חושב שאתה מוגן ושיש לך ביטחון במקום העבודה שלך? תחשוב שוב. כל טלטלה כלכלית, כל משבר עלולים לערער את הביטחון המדומה הזה.


זה לא רק העובדה הפשוטה שאתה צריך ללכת ולמצוא עבודה אחרת על מנת לכלכל את עצמך ואת בני משפחתך. זאת העובדה שברבות השנים הקשבת למעסיק שלך שהתפאר בכל הזדמנות עד כמה הם מעריכים את המשאבים האנושיים שלהם, כאשר לבסוף העובד מוצא את עצמו מפוטר.


שיווק תוכניות שותפים באינטרנט לא רק מציע לאנשים את ההזדמנות ליצור הכנסה נוספת, הוא גם מספק להם כבוד עצמי, וכסף ליום סגריר אשר מחזק את תחושת הביטחון שלהם. זה נותן להם תחושה טובה שהם לא חייבים להסתמך על המעסיק שלהם. מכיוון שאדם שמצליח לבנות עסק קטן באינטרנט שמרוויח בעבורו למשל 400 $ בחודש, וכל זאת בעשר שעות עבודה בחודש, יודע שהוא מסוגל להרוויח הרבה יותר, אם ישקיע יותר שעות.