איך לעשות כסף גדול מהבית

אם שאלת את עצמך לא פעם איך אפשר לעשות כסף גדול בעבודה מהבית, הרי שאחת השיטות הפשוטות היא באמצעות הצטרפות לתוכנית שותפים. האם אי פעם הצטרפת לתוכנית שותפים עם מוצר מעולה או שירות יוצא מן הכלל, אבל למרבה הפליאה עדיין לא יכולת לעשות מזה כסף גדול ? או שאולי הצלחת לעשות קצת כסף ,אבל זאת בדיוק הבעיה זה היה ממש קצת. אז היכן הם כול אותם האנשים הללו שטוענים שהם עושים הרבה מאוד כסף מתוכניות שותפים? האם ניתן להרוויח כסף בתוכנית שותפים? התשובה לכך היא חיובית, כמובן שניתן, אלא שצריך לדעת כיצד לבצע את זה נכון. שמעתי על יותר מדי אנשים שנרשמו לתוכניות שותפים ולא הצליחו לעשות מזה כסף.

כסף גדול מהבית
הבה ננסה להבין מדוע אחוז גדול מאוד של אנשים שעובדים מהבית לא מצליחים לעשות כסף בתוכניות שותפים. סיבה אחת היא שהם התחילו לקדם מוצר אחרי שהוא כבר מיצה את עצמו. נאמר שחברה משיקה מוצר חדש, או שירות חדש, ויוצאת במבצע מעולה, באמת מבצע שווה. המבצע כל כך טוב, שכל מי שנרשם לתוכנית שותפים ומתחיל לקדם את המוצר הזה, זוכה לרווחים יפים מאוד. ההצעה אטרקטיבית, והלקוחות מנצלים את ההטבות שהחברות מציעות, אבל מה קורה אם אתה מגיע לאחר שאחרים כבר קידמו את המוצר הזה מספר חודשים? מרבית האנשים שהתעניינו במוצר, כבר נרשמו, כלומר המוצר כבר די מיצה את עצמו. לעולם אל תחשוש לקדם מוצרים חדשים, דווקא כאשר יוצא לאור מוצר חדש, השקה חדשה, תבדוק האם זה מתאים לתכנים באתרים שלך ובבלוגים שלך, אם כן, אל תחשוש להיות בין הראשונים שמתחילים לקדם את המוצר, יש סיכויים טובים מאוד שתרוויח בגדול.

 
אם יש מוצר מסוים שכולם מקדמים, אז בעצם אנשים כבר מגיעים להצעות האטרקטיביות דרך משווקים אחרים, ועד שהם מגיעים לאתר שלך או לבלוג שלך, הם ראו את ההצעה הזאת כבר עשרות פעמים. כלומר, הם קונים את המבצע, אבל לא קונים דרכך, ואתה לא מרוויח כסף. למעשה להרוויח כסף מתוכנית שותפים זה די פשוט, אבל אם אתה חושב שאתה סתם תשים את ההפניות והפרסומות באתר שלך, וזה יעשה את העבודה מעצמו, אז אתה שוגה בגדול. כדי להרוויח אתה זקוק לאסטרטגיה הנכונה.

 
אם המודל העסקי שלך מהבית הוא תוכנית שותפים, עליך לבצע את הדבר הבא. כן אני יודע שאתה מתחמק מזה, אבל אם אתה רוצה להרוויח היטב בתוכנית שותפים, אתה צריך ליצור לך רשימת תפוצה ולהתחיל לשווק לרשימה הזאת. בכל פעם שייצא לאור מוצר חדש ובעל ערך, אתה יכול להציע אותו לרשימת התפוצה שלך, כך אתה תהיה בין הראשונים שמגיעים אליהם עם ההצעה, והסיכוי שלך להרוויח יגדל עשרות מונים. תמיד תמליץ על מוצרים שאתה עצמך היית רוכש, מוצר שאתה שלם איתו. אני יכול לתת לך דוגמה. נאמר שיש לך רשימת תפוצה של 1,000 איש. באחד הימים אתה מקבל הודעה באימייל שעלה קמפיין חדש, של חברת AIG, החברה מחפשת עובדים חדשים, מגייסת עובדים חדשים, ואחת הדרכים שלה להגיע אל עובדים פוטנציאליים היא באמצעות האינטרנט. הם מציעים תוכנית שותפים, שבה אתה יכול להפנות מועמדים אל עמוד האינטרנט של החברה. במקום שרק תניח את הקישור באתר שלך, אתה יכול באופן אקטיבי להודיע לכל רשימת התפוצה שלך שיש הזדמנות לעבודה. בבת אחת אתה מגיע לאלף אנשים. הרווחים שלך ירקיעו לשחקים.