רעיונות לעבודה מהבית

יש מודלים עסקיים קיימים לעבודה מהבית ואתה יכול לקבל רעיונות לעבודה מהבית הן באינטרנט והן ממקורות אחרים. אך הרעיונות הטובים ביותר המקוריים ביותר, הם אלה שנהגו על ידי אנשים יצירתיים שהצליחו לעלות על עורק הזהב.

אני רוצה להציג כאן בפניך שיטה ליצירת רעיונות לעסקים מהבית. זוהי שיטה שבה משתמשים יזמים מצליחים מכל רחבי העולם. בצע את התרגיל הבא, קח בלוק נייר לכתיבה ועט, ותתחיל לכתוב כל מה שעולה בדעתך, נסה להעלות רעיונות ליצירת עסקים מהבית. בשלב זה אל תבקר שום דבר ואל תנסה להבין האם הרעיון מוצלח או לא. אפילו אם הרעיון נשמע לך אבסורדי ומגוחך, בכל זאת העלה אותו על הכתב. למעשה הטוב ביותר הוא שבכלל לא תחשוב על איכות הרעיונות, בשלב זה אתה צריך לכתוב כמה שיותר רעיונות. המטרה שלך היא להגיע ל 35 רעיונות שונים לעסקים שונים מהבית.

רעיון מבריק לעבודה מהבית
הזמן הטוב ביותר לעשות את התרגיל הוא בשעות הבוקר, מייד לאחר שאתה מקיץ משנתך. לאחר מנוחת הלילה, אחרי שהגוף נח, ואף המוח זוכה למנוחה ולרגיעה, זה הזמן הטוב ביותר לבצע את התרגיל. עשה את התרגיל הזה למשך כל השבוע הקרוב, בכל בוקר. אם בכל בוקר תמצא חמישה רעיונות, הרי שתוך שבוע יהיו ברשותך שלושים וחמישה רעיונות שונים לעבודות מהבית.


תרגיל נוסף המשמש יזמים וחברות גדולות כדי להגות רעיונות חדשים הוא סיעור מוחות. כבר בספרו של נפוליאון היל, חשוב והתעשר, הוא מדבר על הטכניקה של סיעור מוחות. זהו תהליך שבו יושבים שני אנשים ויותר ומתמקדים בנושא ספציפי, כל אחד זורק לאוויר משהו, ואחרים מתייחסים למה שהוא הציע ומציעים משהו משלהם. לעתים מישהו מתחיל בהצעה כלשהי, אשר מעוררת הצעות חדשות, ולבסוף עולה רעיון מבריק, שאותו מישהו אחר משכלל אפילו עוד יותר, והנה יש לך רעיון מנצח. סיעור מוחות מתבסס על כך ששני מוחות ויותר עשויים להניב תוצאות הרבה יותר טובות מאחד. ממש כמו אותו פתגם ישן שאומר, טובים השניים מן האחד. גם בטכניקה זו רושמים כל דבר ומעלים על הכתב כל הצעה וכל רעיון שנזרק לאוויר. במפגש שכזה אין לבקר את רעיונותיו של אף אחד מהמשתתפים, ואין להעיר הערות ביניים. אדרבה יש לעודד כל אחד מהמשתתפים לומר כל אשר עולה בדעתו, גם אם זה יכול להישמע מגוחך, בלתי מציאותי ולא מעשי. כל עסק מצליח מתחיל ברעיון טוב אחד.