להעביר את העבודה מהבית לטייס אוטומטי

עבודה מהבית בטייס אוטומטי
מהו בעצם טייס אוטומטי? זוהי מערכת שמזינים לה נתונים ופרמטרים, קובעים לה לעשות משהו, והיא מבצעת את זה ללא כל התערבות של יד אדם. המנגנון הזה קיים במטוסים, והוא מקל משמעותית על הטייס האנושי, בכך שהוא מבצע חלק מהמשימות עבורו, האווירון יתקדם באוויר על פי המסלול שהוגדר לו מראש, והטייס אפילו לא יצטרך לגעת בהגה המטוס. יחד עם זאת אין הטייס האוטומטי מסוגל לעשות הכול, וישנם חלקים בטיסה שהטייס חייב לקחת שליטה עליהם.



אז איך המגנון של טייס אוטומטי משתלב בעבודתנו מהבית? מי שכבר עובד מהבית יודע שאין מספיק שעות כדי לבצע את כל מה שהוא רוצה. פשוט כמות המשימות שיש לך לבצע היא עצומה, וכל הדברים שהיית רוצה לעשות, צורכים זמן. אי אפשר להספיק הכול. מעבר לכך, כל אחד היה שמח להשיג יותר תוצאות בפחות השקעה של זמן. אם היה לנו איזשהו סוג של רובוט שהיה מבצע חלקים מהעבודה שלנו, הרי שזה היה נפלא, לא?



האם לקוחות שואלים אותך שוב ושוב את אותן השאלות? פתח קובץ וורד, ותייג אותו בשם שאלות ותשובות. תעד כל שאלה שלקוח שואל אותך, וכתוב תשובה מקיפה וברורה לשאלה הזאת. עם הזמן אתה תגלה שיש שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב. במקום שבכל פעם תצטרך לכתוב מחדש תשובה ללקוח, תאתר את התשובה מתוך הקובץ, בצע העתק הדבק אל האימייל, ושלח לו את התשובה באימייל. השלב הבא הוא להעלות את השאלות והתשובות אל האתר שלך, כך שהלקוח יהיה מסוגל למצוא בעצמו את התשובה לשאלה שלו. דבר נוסף שאתה עושה הוא להגדיר חתימה בתוכנת הדואר שלך שמפנה את הלקוחות אל העמוד של השאלות והתשובות. כל דואר שמגיע מלקוח, אוטומטית נענה בו במקום מבלי שאתה בכלל תצטרך להתערב בתהליך. אם הלקוח לא מצא את מבוקשו, הוא יכתוב לך שוב, ואז אתה תשיב לו בעצמך. כך זה חוסך לך כ 80 אחוזים מהעבודה.



השיטה היא לכתוב ולתעד את התהליכים של עבודתך, ולאחר מכן לבחון אותן. חפש את הפעולות הרוטיניות שחוזרות על עצמן כל הזמן, אלה הן הפעולות שניתן וכדאי להכניס לפעולה של טייס אוטומטי. אתן לך דוגמה קצרה כיצד אני משתמש בטייס אוטומטי, בכל הכרוך בהעלאת תכנים חדשים לאתרים שלי אני משתמש בפרסום אוטומטי מתוזמן. לדוגמה, יש לי עשרה מאמרי תוכן חדשים שאני רוצה לפרסם באתר, אחד בכל שבוע. אני לא ממתין עד שהתוכן יפורסם, כדי להיכנס אל האתר ולפרסם את התוכן הבא. אני פשוט מעלה את כל 10 המאמרים אל האתר ומתזמן אותם לפרסום בתאריכים שאני רוצה. כאשר מגיע המועד שהגדרתי למערכת, באופן אוטומטי ללא כל התערבות מצידי, המאמר תוכן מתפרסם באתר. אני לא צריך להיות שם כשזה קורה, ואני לא צריך שהמחשב שלי יהיה דולק. למעשה אני יכול בכלל לישון או לבלות, והאתר שלי מתעדכן ותכנים חדשים עולים בו אוטומטית. כל זאת הודות לטכנולוגיה ופיתוחים של אנשי תוכנה שנעשו בדיוק לשם המטרה הזאת. אם אתה משתמש בפלטפורמה של בלוגר כדי לכתוב בלוג, אז הטכנולוגיה הזאת כבר קיימת ומובנית במערכת.