מדוע אני עובד מהבית עם כלים חינמיים?

אני אומר לך מדוע אני מתעקש לעבוד מהבית אך ורק עם כלים חינמיים, אף על פי שלעתים המציאות עשויה להכתיב אחרת. מכיוון שכאשר אתה בונה את העסק שלך באינטרנט אתה תגלה שעל כל צעד ושעל, תצטרך לפתוח את כרטיס האשראי ולשלם. אז אם אתה מעוניין באתר עם דומיין משלך, זה ברור מאליו שצריך לשלם עבור זה כסף משהו כמו 10 $ בשנה עבור הדומיין, ומשהו כמו 10 $ בחודש עבור אחסון אתר האינטרנט. אלה הם שני הדברים ששווה וכדאי לשלם עבורם. אם אתה לא רוצה לשלם כלל, פתח בלוג, אתה יכול לפתוח בלוג חינם ולהתחיל להרוויח מזה כסף. ישנם כלים לבחירת מילות מפתח שעולים עשרות דולרים, אבל אני מעדיף להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל שהוא חינמי. יש כלים שיעזרו לכם לנתח את תנועת הגולשים מאיזה מקורות הגיעו, להיכן גלשו, כמה נכנסו, בכמה עמודים צפו וכ''ו...אף על פי שמידע זה הוא בעל ערך רב, אני עדיין מתעקש שלא לשלם תמורתו. אני פשוט משתמש בכלי הניתוח של גוגל שהוא חינמי, ומספק את הסחורה.



ישנם אתרים שתמורת לינק שמצביע אל האתר שלכם, יגבו מכם עשרות דולרים. לא תודה! אני אשיג את הלינקים החינמיים לבדי. שים לב שאם אתה מתכוון לפתוח אתר גדול ומושקע עם תנועת גולשים של אלפי אנשים ביום, הגישה הזאת אינה מתאימה לך, וייתכן שדווקא בחלק מהמקרים יהיה שווה לך לשלם. אך אני מדבר על השלמת הכנסה, אני לא מדבר על אתרים שמפרנסים נטו את בעליהם. אתר שמכניס אלפי דולרים ביום, יכול להרשות לעצמו לרכוש את כל הכלים הללו, ותאמין לי יש המון כלים בדרך שצריך לרכוש. מצד שני האדם הממוצע שמעוניין בהכנסה נוספת , המהווה עבורו השלמה להכנסה החודשית הקבועה שלו, הגישה הזאת מאוד מתאימה. מכיוון שהכסף באינטרנט אינו גדל על העצים. ואם כבר מרוויחים כמה מאות דולרים בחודש, אז למה לכלות אותם ברכישות של כלים שונים ומשונים?


בגדול, כאשר מדברים על ניתוח האתר שלך, אתה צריך לבדוק פעם בחודש את תנועת הגולשים, כמה אנשים נכנסו לאתר השבוע. אם הגולש הגיע מתוך חיפוש בגוגל, מהם מילות החיפוש שהוא ביצע. כאשר תבין כיצד מרבית האנשים מגיעים אל האתר שלך, אתה תדע היכן להשקיע יותר מאמצים כדי להביא עוד תנועת גולשים. אם תגלה שילובים של מילות מפתח של חשבת עליהם עד כה, בנה תוכן חדש נוסף סביב מילות המפתח הללו.

בדוק איזה אחוז גולשים הגיעו אליך כתוצאה מהקלקה על לינקים באתרים אחרים שמצביעים אל האתר שלך.

אתה תגלה מהו העמוד הפופולארי ביותר, שזוכה לצפיות רבות יותר. כיצד הגולש התנהג באתר, למשל נכנס לעמוד ספציפי, עבר לעמוד אחר, כמה זמן גלש באתר. גוגל משנים את האלגוריתם שלהם כל הזמן, כך שאתרים שהיו גבוהה בתוצאות, עלולים לאבד את מקומם עכב שינוי האלגוריתם של גוגל.