בחירת מוצרים בקליבנק


איך לבחור מוצרים
רבים מתלבטים איך לבחור מוצרים בקליקבנק, בחירת מוצרים הוא פקטור קריטי ככל הנוגע לעשיית כסף בעבודה מהבית, אם כך מדוע כל כך הרבה אנשים לא עושים את זה נכון? אם אתה רשום לתוכנית שותפים ומעוניין להגדיל את הרווחים שלך, אחד הדברים שאתה צריך לעשות הוא לבחור מוצרים ושירותים איכותיים. אתה מבין, אם אתה לא מאמין במוצר, וחושב שהוא לא טוב, אז סביר שגם אנשים אחרים יחשבו כך. לעומת זאת כאשר מדובר במוצר או שירות שאתה עצמך היית שמח להשתמש בו, אז מירב הסיכויים שגם אנשים אחרים יחשבו כך.

זה בדיוק כמו ששדרן רדיו מקבל בכל שבוע עשרות שירים חדשים. מתוך מבחר השירים החדשים שמתקבלים הוא צריך לקבל החלטה אילו שירים הוא משמיע ואילו לא, מה הוא ישדר בתוכניתו ומה לא. בגלגל''צ למשל יש ישיבת פלייליסט, מאזינים לשירים, ובוחרים מה יעלה לשידור. הדבר נעשה מתוך אסטרטגיה להעניק למאזין את המוזיקה היפה ביותר ואת השירים הטובים ביותר. אני לא אכנס כאן לויכוח הישן לגבי איכות הפלייליסט של גלגל''צ, גם הם בני אדם ושוגים מדי פעם, אבל בשורה התחתונה כנראה שהם מצליחים במה שהם עושים, מכיוון שהתחנה זוכה לאחוזי האזנה גבוהים מאוד, וזאת בעיקר בגלל אופי המוזיקה המשודרת לקהל. כנראה שמרבית האנשים מתחברים למוזיקה המשודרת בתחנה זו. כאשר אתה בוחר מוצרים לקידום, אתה עושה פעולה דומה למה שהחברה בפלייליסט בגלגל''צ עושים, אתה בוחן את האפשרויות הקיימות, את ההצעות, את המוצרים והשירותים המוצעים, ומקבל החלטה איזה מוצרים לבחור.



השלב הבא הוא שלב של ניתוח ובדיקה, לאחר שבחרת במוצרים, והרצת אותם לדוגמה למשך חודש אחד, אתה יכול לבדוק את הדוחות של תוכנית השותפים שלך, לנתח את התוצאות ולהבין אילו מוצרים שבחרת משיגים ביצועים טובים יותר, ואילו מהם ביצועים פחות טובים. זה אגב גם מה שעושים בתחנות הרדיו, לאחר שהם מעלים את השירים החדשים לשידור, הם בוחנים כיצד השיר מתקדם במצעדי הפזמונים. שיר שמתקדם יפה וכובש את צמרת המצעד, יזכה ליותר שידורים, ואילו שיר חדש ששודר ונכנס לפלייליסט, אבל אין תגובות טובות מקהל המאזינים אודותיו, ואינו מצליח במצעדים, הרי שהשידורים שלו ילכו ויפחתו. עליך להתנהל ממש באותה הצורה. לתת חשיפה גדולה יותר למוצרים המצליחים ביותר, ולהסיר את המוצרים שאינם זוכים להצלחה בקרב הגולשים באתר שלך.

האסטרטגיה הזאת יכולה לשמש אותך לא רק לגבי בחירת מוצרים באתר קליק בנק, אלא לבחירת מוצרים בכל תוכנית אפיליאט אחרת, שתבחר לעבוד עמה.  בין אם אתה עובד עם  wesell או כל תוכנית אחרת.