עבודה מהבית בייעוץ אישי

אולי אחד מהמקצועות שמתאימים לסגנון של עבודה מהבית כמו כפפה ליד הוא תחום הייעוץ. אם אתה או את שייכים לאנשים שעבודה מהבית זה דבר שנשמע להם נפלא, ואתם באמת מעדיפים לשהות בבית על פני כל מקום אחר, אז שווה לכם לשקול לימודים בכל תחום של ייעוץ. זה יכול להיות לימודים בתחום של ייעוץ זוגי, או למשל לימודי גישור.

לעבוד כמגשר
אל תחשוב שמדובר בלימודים ארוכים, למעשה בקורס קצר של 60 שעות, אתה כבר יכול לקבל הכשרה כמגשר. מהו מגשר? בכל סכסוך בין שני צדדים, בין אם מדובר בסכסוך עסקי או סכסוך זוגי, משפחתי, כל צד רואה את עצמו. שיחות ישירות בין שני הצדדים מסתיימים בדרך כלל בהרמת קול, בהתבצרות עזה יותר בעמדות, ובהתנגדות להאזין לצד השני. גורם מגשר, גורם מפשר, מהווה גורם ניטרלי, שרואה את הדברים מבחוץ, ואינו מעורב רגשית בסכסוך המר בין הצדדים. כמגשר אתה לא רק מרוויח כסף מהשירותים שאתה מעניק, אלא באמת מסייע באופן נפלא לשני הצדדים.


אופציה נוספת ללימודים אשר תספק לך את הפריבילגיה לעבוד מהבית, היא ללמוד להיות מטפל באמצעות דמיון מודרך NLP או הכשרה כמאמן אישי. בקורסים מעין אלה אתה רוכש כלים חיוניים ובעלי עוצמה אשר מאפשרים לך לעזור לאנשים לצאת ממצבים קשים, להתגבר על קשיים, לצמוח ולפרוץ החוצה. אתה מלווה את המטופל צעד אחר צעד ומלמד אותו כיצד למצות את הפוטנציאל האישי, ולהשיג את היעדים שלו בחיים. קורסים שכאלה קיימים בשוק, ואפילו לאלון גל מתוכנית הטלוויזיה יש תוכנית להכשרת קואצ'רים. כמאמן אישי אתה מושיט יד לאנשים ועוזר להם. זאת גם עשויה להוות קריירה מבריקה עבורך, אשר תהווה מקור פרנסה טוב למדי.


אם אתה או את צעירים ורוצים לבנות לעצמכם קריירה, אתם יכולים לשקול לימודים ארוכי טווח, אשר ישתלמו בסופו של דבר. לימודי פסיכולוגיה עשויים להיות פתרון מצוין. פסיכולוגים מרוויחים היטב. נכון, צריך ללמוד כשלוש שנים כדי להשיג את התואר הנכסף, אבל התגמול שווה את זה.


אופציות נוספות אשר יסללו לך את הדרך לעבוד מהבית ולהרוויח כסף היישר ממקום המגורים הפרטי שלך, הם לימודי שפות. אם למשל את שולטת היטב בשפה האנגלית, את יכולה ללמד אחרים ולהרוויח יפה מאוד. כמובן שזה לא חייב להיות אנגלית, יש ביקוש רב גם לשפות צרפתית, ספרדית וערבית.



דרך נוספת היא להירשם ללימודי ייעוץ תזונה, או דיאטנית. בתור דיאטנית את מסייעת לאנשים לנהל אורח חיים בריא יותר, לאכול נכון, מלמדת אותם כיצד לעשות דיאטה בריאה, ולשנות הרגלי תזונה, ואף מרכיבה להם תפריט אישי.