מידע חיוני וחשוב על ההרשמה לאתר ClickBank

כאשר אתה נרשם ל ClickBank האם אתה נרשם בתור ספק או בתור שותף? אין הבחנה ברישום. כאשר אתה רשום לאתר אתה יכול לעשות את שני הדברים. האתר מבצע תשלומים כל שבועיים. כברירת מחדל הם לא מעבירים צ'קים בסכום של פחות מ 100$, אך ניתן לשנות את זה בהגדרות המשתמש.


כדי לשנות את סכום המינימום לצ'ק
היכנס לאתר עם שם המשתמש והסיסמה שלך, ולחץ על לשונית "Account Settings" באזור שכתוב Payment Information , לחץ על Edit, בחר את הסכום הרצוי, (למשל 10$) ולחץ לחצן על Save Changes. זהו, כעת אינך צריך להמתין להגיע לסכום של 100$ על מנת לקבלת תשלום. ברגע שתגיע ל 10$ במועד התשלום הקרוב, הכסף יישלח אליך. שים לב! אם הגיע מועד התשלומים ולא הגעת לסכום המינימום, מה שצברת יועבר למועד התשלומים הבא. התשלום מתקבל באמצעות צ'ק, שצריך לפדות תוך 90 יום.
אחרי 90 יום הצ'ק לא בתוקף.


אל תיתן לחשבון שלך להיות רדום. נאמר שהרווחת 20$, אבל תקופה ארוכה שלא קידמת דבר ולא מכרת כלום, זה יעלה לך בעמלה על חשבון רדום. חשבון רדום הוא חשבון שבמשך 90 יום לא נכנסו שום רווחים. על חשבון כזה אתה משלם עמלה של 1$ ביום.  זוהי הסיבה שאני ממליץ ללמוד את העקרונות הבסיסיים, ולצבור ידע בסיסי לפני שקופצים למים.זוהי גם הסיבה שקודם הראיתי לך כיצד לבחור מוצרים וערכתי לך היכרות טובה עם האתר לפני שהמלצתי לך להירשם לאתר.


לאחר שנרשמת ל ClickBank, אתה בוחר Product שאיתו תרצה לעבוד. אתה יוצר Hoplink שכולל את הלינק הייחודי שלך, כך שיודעים שזה הגיע ממך (כאשר מישהו נכנס דרך הלינק שלך, ורוכש את המוצר, אתה מקבל כסף) אנו כמובן נרשמים כדי להרוויח וכדי לעשות כסף. אבל אם מסיבה כלשהי החלטת לסגור ולבטל את החשבון שלך ב ClickBank, דע כיצד לעשות זאת. צריך לציין שאם סגרת את החשבון ויש בו סכום כסף קטן מ 10$ לזכותך, הרי שהכסף הזה יחולט. במילים אחרות אתה מפסיד את הכסף הזה. אבל אם יש לך יותר מ 10$ אתה יכול להציל את הכסף הזה. אתה פשוט יכול לשנות את הגדרות ברירת המחדל של תשלום הצ'ק ל 10$, כך שהצ'ק יועבר אליך, ולאחר קבלת התשלום תוכל לסגור את החשבון מבלי להפסיד דבר.

סגירת חשבון:
היכנס לאתר עם שם המשתמש והסיסמה, הקש על לשונית Account Settings, בפינה העליונה ימנית הקש על Edit, בחלק הימני תחתון הקש על Close Account
הקש על לחצן - Close Account.

מה מומלץ לעשות בתור אפיליאייט ומה לא לעשות בתור אפיליאט?