להרוויח כסף מהבית בעשרות אלפי דולרים בחודש

 לעשות כסף מהבית
ידוע שאחת הדרכים להרוויח מאסות של כסף מהבית היא באמצעות יצירת מוצרי אינפורמציה. יזמים חכמים כותבים ספרים בפורמט PDF אודות נושא שמעניין הרבה אנשים אחרים, ומציעים אותו בתשלום באינטרנט.

 כתבת למשל ספר בנושא לעשות כסף מהבלוג, קבעת מחיר לספר – 50 דולר, והצעת למשווקים 60% מכל מכירה. בכל פעם שמשווק יצליח למכור את המוצר שלך הוא יקבל 30 דולר, ואתה תקבל 20 דולר. אולי אתה עכשיו מתקומם ואומר משהו בנוסח, רגע למה הוא מקבל 60 אחוזים, ואני רק 40 אחוזים? הרי אני הוא היצרן של המוצר, אני הוא זה שאחראי ליצירת הספר הזה, השקעתי בו המון.

כתבתי אותו, ערכתי אותו, שילמתי כסף על מנת לתרגם אותו לשפה האנגלית, ועכשיו כשסוף כל סוף יש לי ביד מוצר מעולה בשפה האנגלית, שפונה לקהל פוטנציאלי של עשרות מיליוני לקוחות ברחבי העולם, דווקא עכשיו להתחלק ברווחים? אני רוצה להזמין אותך לראות את הדברים באור שונה לחלוטין. מאות המשווקים באינטרנט עושים מאמצים גדולים על מנת לקדם את המוצר שלך. אותו משווק, בונה אתרי אינטרנט, מבצע פעולות של קידום אתרים, הוא לעתים קונה בכסף מלא תנועת אינטרנט באמצעות תוכניות פרסום כגון גוגל אדוורדס, לעתים הוא מפרסם באתרים גדולים אחרים בבאנרים פרסומיים, הוא משקיע מכספו והוא משקיע מזמנו בכל יום שעות ארוכות על מנת להביא את הגולשים אל עמוד המכירה שלך, ולשכנע אותם לרכוש את המוצר שלך, והוא מקבל כסף, אך ורק כאשר אתה מקבל כסף. זה בהחלט שווה לך, אתה משלם אך ורק על תוצאות. אילו היית שוכר צוות עובדים ומשלם להם משכורת חודשית כדי שיבצעו את מה שאותם משווקים מבצעים ללא תשלום - אך ורק תמורת עמלות - הרי שאז זה היה עולה לך הרבה יותר. בשיטה הזאת רבים הפכו להיות מיליונרים ועשו מיליוני דולרים בשנה.


אם אתה רוצה לעשות כסף באינטרנט לא במאות דולרים, ולא באלפי דולרים, אלא בעשרות אלפי דולרים בחודש ואף יותר, השיטה הזאת מתאימה לך. זוהי שיטה שמתאימה ליזמים בעלי תעוזה, בעלי אורך רוח, סבלנות ברזל. כן, דרוש כאן אופי מיוחד, שאין לכל אחד. אופטימיות לא תזיק בכלל. מדובר בתהליך והשקעה לאורך זמן, אבל ברגע שכל העניין הזה נכנס לפעולה, ומתחיל זוז, ברגע שהרכבת מתחילה להניע את הגלגלים, צוברת תאוצה, ויוצאת לדרך, זה עשוי להיות מאוד מאוד מתגמל, ולהכניס לך הרבה מאוד כסף.