איך למצוא עבודה מהבית?


אנשים רבים אומרים לי שהם מבינים את היתרונות הגלומים בעבודה מהבית. הם יודעים שכך הם חוסכים בהוצאות דלק יקרות, והרי הדלק בארצנו רק הולך ומתייקר, ושהם חוסכים בזמן יקר הכרוך בלהגיע אל מקום העבודה ובחזרה. אבל יש להם בעיה אחת. הם לא מצליחים למצוא עבודה מסוג זה. אף על פי שאחת ההמלצות שלי היא שאתה עצמך תבנה עסק עצמאי משלך באינטרנט, הרי שישנם אנשים שהיו מעדיפים לעבוד תמורת שכר, כלומר המודל העסקי של עצמאי לא מתאים להם. אם גם אתה מעוניין לעבוד מהבית, בין אם מדובר בהכנסה נוספת או בתור עבודה עיקרית, אני בטוח שאחת השאלות ששאלת את עצמך היא איך למצוא עבודה מהבית? איך למצוא הזדמנויות לביצוע עבודה מהבית. בעוד שיש לא מעט שיטות לעשות זאת, ואפילו ישנם אתרים מסוימים אשר ישלמו לכם כסף בעבור ביצוע משימות מהבית, הייתי רוצה הפעם ללמד אתכם שיטה שתעזור לכם למצוא את מבוקשכם. למעשה באמצעות השיטה הזאת אתם יכולים לא רק למצוא עבודה מהבית, אלא כמעט כל דבר אחר שבו אתם מעוניינים. זאת שיטה פשוטה אבל מאוד יעילה. לאחר שתבצעו כמה צעדים פשוטים כל מה שנותר לכם הוא להמתין להצעות לזרום היישר אל תיבת האימייל שלכם מבלי שתנקפו אצבע.


אך איך עושים את זה? ראשית עליכם לפתוח חשבון דואר בג'ימייל של גוגל. אני מניח שלרובכם כבר יש חשבון דואר כזה, אבל מי שאין לו יכול לבצע זאת בקלות רבה. מתוך החלון הראשי של גוגל, בחלק העליון של המסך נכנסים ל Gmail, ועכשיו באמצעות לחצן צור חשבון, מקימים חשבון דואר של ג'ימייל. מי שכבר יש לו חשבון כזה, יכול לעבור לשלב הבא.



השלב הבא באיתור עבודות מהבית הוא להתחבר לחשבון ג'ימייל. עכשיו, כאשר אתם מחוברים לחשבון הג'ימייל, פתחו חלון נוסף של אקספלורר ובשורת החיפוש של גוגל הקלידו את המונח התראות גוגל, והקישו אנטר. כתוצאה מכך יתקבל החלון הבא.


איך למצוא עבודה מהבית
 בשורה מונחי חיפוש, הקלידו  "עבודה מהבית."
בשורה באיזו תדירות בחרו אחת ליום ובשורה נפח בחרו  "רק התוצאות הטובות ביותר"

בשורה  "שלח אל"  ודאו שמופיעה כתובת האימייל שלכם.
לחצו על צור התראה.


זהו, סיימתם, עכשיו כל מה שנותר לכם הוא להתחבר לחשבון האימייל שלכם פעם ביום, וכל ההצעות וכל ההזדמנויות שקשורות לעבודה מהבית יגיעו היישר אל תיבת האימייל שלכם. כך תהיו מעודכנים לגבי הצעות של מעסיקים ויזמים לגבי עבודות מסוג זה, ותהיו בין הראשונים שרואים את המודעות הללו באינטרנט. בהצלחה בעבודה מהבית.